czwartek, 7 maja 2015

Essie Full Steam Ahead, mały kłamczuszek

Wiosna za oknem, wiosna w duszy i wiosna na paznokciach ;)
Zapraszam na post, w którym przedstawię Wam małego kłamczuszka Essie.


Kolor  ten pochodzi z letniej kolekcji 2013 roku, mam wrażenie że te kolory co roku są podobne, tylko zmienia się ich intensywność. Raz pod neony, raz pastele.

ESSIE FULL STEAM AHEAD


Lakier ten, jest ładnej pastelowej barwy, fiolecik na lato idealny.
Dlaczego kłamczuch? Bo w butelce ma drobny shimmer, a po położeniu na płytkę ani trochę go nie widać ;(
Dodatkowo krycie ma słabiutkie, nałożyłam 4 warstwy!! Takie solidne... 
Ale co tam, kolor mi się podoba to krycie mało ważne, fakt denerwuję bo malujemy i końca nie widać, a do efektu idealnego daleko. Dobrze, że dość szybko schnie.


 Na zdjęciu poniżej widać srebrne drobinki w butelce.

Do pełni szczęścia brakowało  tylko czymś go ozdobić. Wiosna zawitała, więc kolorowe kropki są idealne. Trochę kojarzą mi się z posypką do tortu... tego wczorajszego :D








Jak Wam się podobają kropy i sam essiak?

Wybaczcie te małe niedociągnięcia, zaraz biorę się za SPA dla moich dłoni :)

Miłego słonecznego Dnia!

32 komentarze:

  1. cudny ten fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie 4 warstwy to trochę dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam, uwielbiam ten kolor! Ale krycie to jakaś masakra, sprawił, że strasznie się rozczarowałam Essie i generalnie nie przepadam za lakierami tej marki. Ciągle trafiam na takie strasznie słabo kryjące :/ Zdecydowanie wolę Colour Alike :) Za to ucieszyłam się, że shimmeru nie widać na paznokciach, bo w tym wypadku zdecydowanie wolę kremowe wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest piękny, fakt. Mnie ciekawiło jak by wyglądał z tym shimmerem jednak nic z tego, chyba że sama sypnę :D Z drugiej strony... kremowy wiosenny kolor i brokat? kiepsko to widzę.
      CA mam jeden i jestem oczarowana :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne mani, lubię kropeczki. Krycie nieciekawe, nie lubię nakładać tylu warstw...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne paznokietki, uwielbiam groszki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne mani..kolor piękny ale 4 warstwy to nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. so great :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor przepiękny, ale ilość potrzebnych warstw do 100% krycia poraża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fiolety, a Ty jeszcze je tak ładnie przyozdobiłaś :)
    Szkoda, że krycie ma takie słabe

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :) Szkoda tylko, że krycie słabe.

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko na 4 warstwy to ja bym nie miała cierpliwości :P no i szkoda, że nie ma tego shimeru :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ciekawy, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To że nie ma błysku to akurat by mi odpowiadało, ale 4 warstwy to jest jakaś masakra ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. JA nie bardzo lubię fiolety ale ten wygląda uroczo ;) chociaż tyle warstw .... no nie jednak odpada :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo jaki cudowny odcień ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten lakierek, zarówno solo jak i z ozdobami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o cholerka, jaki ten fiolecik jest boski! ;) a kropeczki dodały mu uroku! cud miód orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny ten Essie, a cale zdobienie przesliczne, lekkie i bardzo wiosenne :)
    Milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. achhhh..no i dolaczma do obserwatorow (nie wiem jak to sie stalo, ze dotad tego nie zrobilam.....)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziękuję czasem tak jest,że się coś przegapi ;)

      Usuń
  20. Kolor jest ładny,tylko te 4 warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety pełen uroku wiosenny kolor nie jest idealny, a szkoda.
    Miłego i dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny kolor :) i super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...