niedziela, 10 maja 2015

Cukierkowa Niedziela, First Blush 490, Sally Hansen

Ponura niedziela, ponury nastrój... a na paznokciach optymistyczny róż, zapraszam.

Gdy tylko go zobaczyłam- skradł moje serce. Piękny pastelowy, cukierkowy, słodki i dziewczęcy kolor. Delikatny róż, idealny na wiosnę i nadchodzące lato. Lekki i pełen wdzięku. Nie przypadkowo czekał na mnie w rosmanowej szafie z lakierami, był ostatni. Chyba na  mnie czekał.




SALLY HANSEN FIRST BLUSH 490
Powiem Wam, że seria lakierów Xtreme Wear coraz bardziej mi się podoba, już mam upatrzone kolejne kolory... piękny błękit i brzoskwinkę.
Ten jest jednak pierwszy, cóż i jak zachwycam się nad kolorem, tak jest to kolejny lakier, który z kryciem ma problem. Nałożyłam trzy solidne warstwy, by uzyskać taki efekt. Coś mam pecha ostatnio do porządnie kryjących emalii. 


Jak widzicie wróciłam do kwadratowych końcówek, tylko nie wiem na jak długo.

Oczywiście słodki róż musiałam czymś ozdobić, padło na KWIATY haha dawno nie było.




Taka ta dzisiejsza niedziela okropna, musiałam się odstresować.
Z  kopyta muszę zabrać się za recenzje, bo czas goni, a pełno innych spraw.
Wraca brat na urlop, wieczór panieński kuzynki, wesele... oj miało być już luźniej, niestety imprezy i jeszcze raz imprezy. 
Gdzie znajdę czas na naukę? Nie wiem... Dużo planów, mało czasu ;(



Tak przy okazji to ja zakładam różowe okulary i mocno wierzę, że wszystko się ułoży po mojej  myśli.

Miłej reszty weekendu!


34 komentarze:

  1. Masz przepiękny kształt paznokci <3 A kolor jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, efekt końcowy również, ale trzy warstwy mnie przerażają. Ten lakier do najtańszych nie należy, wiec szkoda, że ma problem z kryciem.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier i właśnie nie kojarzę jak było z kryciem, pewnie tak sobie....paznokcie ładne :),Bardzo podoba mi się ich kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego weekendu już nie zostało niestety ;( chlip chlip, a kolor piękny, też uwielbiam takie różyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cukierkowy odcień, ale ślicznie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor i super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :) Mi osobiście bardziej podobają się kwadratowe końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różnie, ostatnio nosiłam półokrągłe, a teraz naszło mnie znow na kwadratowe :)

      Usuń
  9. Słodki kolorek, ładne kwiatki i kropki, jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień różu. Zdobienie rewelacja, prześlicznie wyszły Tobie te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne mani!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor, śliczne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek jest śliczny, taki słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie, nawet z tymi brzydkimi kropkami :)

    Kolorej jest cudny, ale 3 warstewki to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. :D Cieszę się,że mimo brzydkich kropek sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja po prostu nie lubię kropek i panterek :)

      Usuń
    2. aaa ja lubię z kropek zawsze szybki, efektowny mani można stworzyć. Panterka również jeden z lubianych motywów.

      Usuń
  16. łądny ten odcien podoba m isię nie jest nachalny

    OdpowiedzUsuń
  17. Już na insta pisałam, ale się powtórzę - Twoje paznokcie są absolutnie mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne pazurki! ;)
    a jak z trwalością tego kolorku? Ja mam dwa z tej serii i niestety ekspresowo wycierają mi się końcówki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę po dwóch dniach już są starte, nawet top za dużo nie pomógł ;/

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolorek i ogólnie całe mani piękne...ale 3 warstwy lakieru to dla mnie stanowczo za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba tez, kupujemy lakier dobrej jakości, a tu sie okazuję że wcale tak nie jest ;/

      Usuń
  20. O matko! Jaki śliczny kolor! Zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam ten lakier. Ma bardzo ładny kolor ale u mnie wygląda jaśniej niż na Twoich zdjęciach :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że wszystko się ułoży po Twojej myśli, nie widzę powodu żeby miało być inaczej! Piękne kwiatki i kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...