poniedziałek, 18 maja 2015

Celebruj chwile z Arcy Joko, łapacze snów, gradient i optymistyczne pazurki

Witam kochani, maj to wyjątkowy czas- uwielbiam ten miesiąc. 
Jest wyjątkowy i powinniśmy świętować ile się da. 
Zapraszam na moje zdobienie oraz kilka słów, dlaczego to taki ważny czas dla mnie.

Już dawno widziałam banery z akcją u ARCYJOKO  CELEBRYJ CHWILĘ, dlaczego zgłosiłam się dopiero teraz, tego nie wiem :D 
Akcja bardzo fajna... taka mała odskocznia i zastanowienie się nad swoim życiem, skłania do refleksji, można się pobawić, zinterpretować hasło na swój własny sposób.


Jak świętować to na całego, kto powiedział, że tylko ważne dni... czasem można poświętować od tak. 
Dziś może być idealna okazja, słońce świeci, pięknie zielono za oknem, czego chcieć więcej. Należy się cieszyć dniem dzisiejszym, bo nie wiemy co nas czeka jutro.
Maj to taki wyjątkowy czas, cała przyroda budzi się do życia, zielenią się drzewa, kwitną kwiaty.
W tym roku, czas wyjątkowo imprezowy... śluby, wesela, imieniny, święta okolicznościowe... więc jeden ogólnikowy post wystarczy.

Przy okazji stworzyłam optymistyczny manicure, to co wychodzi mi dość dobrze.
Miał być również MakeUp, niestety wyglądam źle :D
Pole do popisu daję aura za oknem, niestety aż takim zdolnym fotografem nie jestem. 

Zapraszam do oglądania. 
Zielono-niebieski gradient, łapacze snów i pióra... jest lekko, optymistycznie.
Pierwszy raz mam łapacze na płytce, nie moje klimaty, jednak spodobało mi się.






Jak Wam się podoba?




Miłego Dnia!!!

aaaaaa.... nie zapomnijcie o rozdaniu, które jeszcze trwa:)







22 komentarze:

  1. Małe arcydzieła masz na tych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszedł Tobie ten łapacz snów :) Piórka też ładne, chociaż moją uwagę skupił na sobie łapacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, piórka poprawiałam i poprawiałam... tak do końca nie jest jak chciałam, z łapaczem było mniej problemu ;)

      Usuń
  3. woooow :) coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetnie Ci to wyszło, mega pozytywne zdobienie, a kolorki których użyłaś uwielbiam.ps. muszę spróbować u siebie tego łapacza snów bo wygląda bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdobienie!!!

    Też jeszcze nie miałam na pazurkach łapaczy snow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zrobiłaś te łapacze! Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie, a lapcze achhhh extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne zdobienie, którego jeszcze nigdy nie próbowałam odtworzyć. Pięknie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mani...zachwycam się Twoimi malunkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te piórka są piękne, mam jakąś piórkową manię, muszę kiedyś sama takie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory; super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie kolorów, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...