sobota, 16 maja 2015

Bell Faschion Colour 402 & Holo Top Color Alike

Hej, weekendowe słońce nie zachęca do pracy, rozleniwia mnie bardzo. 
Mimo to mam dla Was leniwy post, z leniwym manicurem
Zapraszam

Bell Colour Faschion

Lakier ten niedawno zakupiłam w Biedronce, szafa Bell zawsze kusi, a gdy zobaczyłam nową letnią kolekcję nie mogłam się obyć. Wybór padł na niebieski. Oczywiście dokupiłam jeszcze inny kolor, o nim później. 
Kolor już w butelce przyciąga wzrok i krzyczy  "Pomaluj mną!" , taki neonowaty, bez żadnych świecidełek, zwyczajny lakier.
Szkoda tylko, że słabo kryje i jest taki rzadki. Najlepiej malować nim na białą bazę, wtedy wydobywa z siebie neona. Na nie pomalowanej płytce, jest takim niebieskim bez wyrazu kolorem, aż nie ładnym. Uważajcie na skórki, nie ma co szaleć z ilością emalii, którą kładziemy bo zalejemy je. Lepiej cienką warstwą... kilka razy... jego szczęście, że dość szybko schnie.
W moim przypadku, na biało pomalowane paznokcie nałożyłam dwie warstwy, trzecia też by nie zaszkodziła. 
Cena: 7,99 




Wymyśliłam sobie wzór z płytki w temacie Czarodziejki z Księżyca... pamiętacie bajkę?
Dawno temu bardzo ją lubiłam, mam nawet blaszkę z główną bohaterką, niestety dziś stemple nie chciały ze mną współpracować. Zaczęłam kombinować z inna płytką... szkoda gadać. 
Swoje wariacje zakończyłam na holo topie. 
Jeszcze na top chciałam stemple... niestety inny top przyćmił cały efekt.
Malowanie, zmywanie... dobrze, że stempelki szybko się zmywa, a lakier bazowy został.
To co mi wyszło, wstyd pokazać :D 


Cóż zły dzień na wszelakie wzorki płytkowe.



Efekt holograficznych lakierów jest piękny! Teraz pojawił się kolejny problem, zrobić dobre zdjęcie :D
Naprawdę, wybaczcie dzisiejszy dzień  to porażka paznokciowa.

Mam nadzieję, że widzicie ten efekt. Może akurat nie wszyscy go jeszcze znają ;) 




Ufff.... na tym koniec, biorę się za sprzątanie i uciekam, czas się odstresować.


Miłego weekendu!


29 komentarzy:

  1. Genialny jest kolor tego lakieru...szkoda, że tak kiepsko kryje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Z tym holo wyglądają mega! <3

    Hihi! :D Ja sama też nie mogłam się zdecydować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Leniwe swatche wyglądają milutko :D Kolorek śliczny i z topem też bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolor lakieru! Ten top też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten kolor i solo i z topem, ahh, aż chce się malować pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fantastyczny, pięknie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kobaltowy odcien, slicznie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękje, właśnie jeden wymaga lekkiej naprawy ;(

      Usuń
  9. To co zmalowałaś nie wygląda na porażkę:) Kolor piękny, dobre wykonanie a top pięknie się błyszczy. Czego chcieć więcej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi to akurat prezentuję się dość przyzwoicie, wcześniejsze próby stemplowania, skończyły sie porażką ;(

      Usuń
  10. bardzo ładny kolor ;) pięknie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez super kolorek, a w zestawieniu z typem.daje boski efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bell kolor ma piękny! Ja też tak czasem mam, zły dzień stemplowy i koniec. I co bym nie robiła to i tak wyjdzie mi taka kupa, że chowam ręce przed ludźmi (jeśli nie mam już czasu zacząć od nowa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesety czasem chyba tak jest, innym razem mogę robic hurtem 10 rąk i wszystko pięknie idzie... taki klimat :D

      Usuń
  13. Całość prezentuje się genialnie. Muszę kupić sobie ten lakier Color Alike. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest świetny i rewelacyjnie wygląda z każdym kolorem.

      Usuń
  14. Szalenie podoba mi się ten lakier holo, z nim chyba każdy kolor by mnie zachwycał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, każdy kolor pod nim zyskuje nowy wygląd, cena też ok, więc polecam.

      Usuń
  15. Ale piękny kolorek :) w wersji z holo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten ból. Holosie na prawdę ciężko sie fotografuje.

    Ładny kobalcik, szkoda że tak licho z aplikacją...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...