wtorek, 12 maja 2015

3D Nail Art Stickers BPS

Witam dziś mam dla Was przygotowane pazurki z naklejkami 3D od BPS.
Zapraszam do oglądania.
Całkiem nie dawno pokazywałam Wam koronkowe naklejki od BPS, z którymi miałam mały problem, przez swoją głupotę :D
Dziś poszło łatwo i sprawnie... prawie.
Przepraszam za jakość moich skórek. Zamiast zabezpieczyć, magicznym Peel Off, Miss Sporty to poszłam na "żywca" ;/ wyszło jak widać. 
Czyszczenie skórek to katorga!
Co prawda SARAN WRAP nie jest aż tak brudzącą metodą jak Water Marble, jednak zawsze coś pójdzie nie tak.
Mam nadzieję, że aż tak nie widać.

Zapraszam do komentowania, biorę wszystko na klatę. 



W paczce z koronkami, przyszły złote naklejki 3D. Spodobały mi się za te wzory, pająki... Gdy przyszły jakie było moje zdziwienie, co niektóre wzory są bardzo duże, będzie trzeba nieźle się nagimnastykować by coś sklecić.

Jest ich bardzo dużo. A kupić je można tutaj:

Cena to: 3,71$
a z moim kodem  rabatowym można je zdobyć jeszcze taniej.



Jako lakier bazowy użyłam bardzo dawno kupiony lakier Essence,jest to piękny ciemny odcień niebieskiego, z drobinkami. Bardzo ładnie mieni się w słońcu.
Naklejki same w sobie są przyjemne, łatwe w aplikacji, odklejamy z folii i kładziemy na płytke, topujemy. Dobrze dolegają i jeśli uda nam się je przykleić na raz, bez konieczności odrywania, poprawki będą bardzo mocno przywierać do paznokcia. Nie odklejają się. 







Zapraszam serdecznie na stronę Born Pretty Store, tam jest prawdziwy raj dla pasjonatek stylizacji paznokci.

Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Miłego Dnia!




21 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty do paznokci. Mają fajne blaszki z wzorkami :) Fajne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak blaszki są ekstra, zawsze mam problem jaką kupić :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, początkowo miały być błękitne... jednak te dodają im całego uroku.

      Usuń
  3. wow ale super zwłaszcza te czarnoniebieskie, kochana masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie Ci to wyszło.Śliczne kolorki, a te naklejki są bajeranckie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne wyszły ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne pazurki :)- zakochalam sie w naklejkach.
    Czyszczeniem skorek sie nie przejmuj, praktyka zrobi swoje :)
    Milego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę jak Superman czy inne logo bohatera, trochę biżuteryjnie, a w ogóle to tajemniczo i fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha teraz jak mowisz to faktycznie trochę supermenowe :D

      Usuń
  8. Twój saran wrap jest piękny, naklejki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki pięknie się błyszczą:) mani ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te czarno niebieskie pazurki :) Naklejki jakoś nie do końca w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Za złotym nie przepadam, ale mimo to naklejki bardzo mi się podobają.

    A Essence jaki ma nr, bo tego koloru na pewno jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier Essence to the boy next door 129.

      Usuń
  12. Bardzo ładne mani...w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za miłe słowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba posiadać umiejętności redaktora, żeby tak fajnie prowadzić blog i pisać takie udane artykuły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...