wtorek, 28 kwietnia 2015

żel pod prysznic, Dove PURELY pampering

Witam Was. U nas pierwsze promienie słońca złapane, jest nareszcie pięknie. Wiosna jest urocza.
Ja po kolejnej imprezie, migrena- kosmos, znów Was zaniedbuję :/
Dzisiaj o umilaczu, który mnie oczarował.



Dove PURELY pampering
Mam go z pudełka, jakoś nie skakałam do nieba ze szczęścia, jednak gdy zrobiłam pierwsze podejście, zapach bardzo mi się spodobał... Kokos... jaśmin, mieszanka wybuchowa. Kokos to jeden z moich ulubionych ( no dobra po wanilii) zapach który, w kosmetykach uwielbiam.


Jest bardzo kremowy, jak taki zwyczajny gęsty krem, jedwabisty w dotyku, idealnie się rozprowadza się na skórze, który pięknie pachnie. Po skóra pięknie, delikatnie pachnie, jest delikatna w dotyku i jakby bardziej elastyczna. Jest bardzo wydajny, nie musimy wylewać dużej ilość. dobrze myje i odświeża. 
Słodycz zapachu bardzo przekonuję mnie do siebie, po ciężkim dniu, idealnie można się przy nim zrelaksować i odpłynąć...  w zapomnienie.


To jest prawda ;)


Poręczna butelka o pojemności 250 ml.
Cena: około 12 złotych

Produkty Dove, maja to coś w sobie, że z chęcią się do nich wraca, dość szczególnie wyróżniają się na tle reszty kosmetyków.
Jako osoba która lubi żele, ten staje się kolejnym ulubieńcem, który będzie zajmował honorowe miejsce na półce.


"ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC- DOVE Mleko kokosowe z płatkami jaśminu, sprawia, że Twoja skóra jest bardziej miękka i gładka już po pierwszym użyciu"


Znacie już ten żel? A może inny z tej serii? 
Może skuszę się jeszcze na inne wersje zapachowe ;)

Miłego Dnia!!!




9 komentarzy:

  1. na pewno zakupie, ten zapach kokosu mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zapach, ja trafiłam na mydło DOVE z tym zapachem :) CUUUUUDO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. żele z Dove są idealne, a zapach tego - cudo!
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety za zapachem kokosa nie przepadam, więc mi by się pewnie nie spodobał. Moim ulubionym żelem z Dove jest ten z ogórkiem, uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach zachęcający. Szkoda, że nie jest to typowy żel. Niestety żeli kremowych do ciała i twarzy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale lubię zapachy kosmetyków Dove.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...