wtorek, 21 kwietnia 2015

Trzecia Edycja JoyBox_ DE LUX

Czyżby mania pudełkowa powróciła?  Wszystko możliwe... dzisiaj rusza kolejna, czyli trzecia edycja pudełka JoyBox.


Byłam ogromnie ciekawa co będzie w środku. Nowa edycja pojawia się co dwa miesiące.  Wyróżnia je to od pozostałych boxow tym, że sami wybieramy sobie wnętrze. Alternatywa dla osób, które nie lubią kupować "kota w worku". Mi zupełnie nie przeszkadza taki "kot"- lubię nutę niepewności. Jednak i to potrafi przypaść mi do gustu. Pierwszą edycje zamówiłam bez zastanowienia. Zobaczyć możecie TUTAJ

Nad drugą długo myślałam, jednak nie skusiłam się, nie zaciekawiło mnie aż tak. Mimo to rozeszły się jak świeże bułeczki.
Pierwsze było bardziej "luksusowe" to i moja chęć na jego posiadanie była ogromna.
A co kryje kolejna odsłona?
Okazuję się że będzie jeszcze bardziej luksusowo i tym samym chce je mieć, bardzo.


 "Tym razem box w wersji De Lux kosztować będzie 59 zł, a rynkowa wartość kosmetyków sięgać będzie nawet 300 zł. Całość spakowana zostanie w ekskluzywne pudełko ze srebrnym logotypem. 

Z JOY BOX w kwietniu związały się takie marki jak M.A.C., Yankee Candle, Lolita Lempicka, Eclair, Dermedic, AA, Embryolisse, Etre Belle, Glove, Rimmel, Silcare, Stenders, Timotei i Tołpa."

Czy to nie brzmi i wygląda pięknie?
Oby udało się "upolować" to co chcę :D
Jak Wam się podoba? Zamawiacie?
Jeśli tak, to uważnie trzeba śledzić stronę joy aby wyłapać to co nas interesuję. Podejrzałam na fb, że sprzedaż trzeciej edycji ruszy około godziny 15.
Powodzenia i zapraszam na;


16 komentarzy:

  1. zawartość naprawdę mnie zaciekawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, jak będzie z zawartością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na obrazku i jak sobie sami wybierzemy ;)

      Usuń
  3. Ten Box o wiele bardziej mi się podoba niż Shiny

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go w końcu zamówić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zamówiłam! :)
    P.S. Zapraszam również do odwiedzin mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, niesamowita zawartość :) ja jednak nie zamówię, mam i tak za dużo kosmetyków :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dużo, mimo wszystko się skusiłam ;)

      Usuń
  7. No zawartość wypasiona, ciekawe jak sprawdzą się w codziennym użytkowaniu te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze nie słyszałam o tym pudełku :P ale zawartość mnie zaciekawiła :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety już się na niego nie załapałam a szkoda :/ zapowiadał się ciekawie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...