poniedziałek, 20 kwietnia 2015

ShinyBox Kwiecień 2015, Viosenna Metamorfoza

witam, kto powiedział że każdy poniedziałek jest okropny?
Dzisiejszy jest wyjątkowy, dlaczego? Bo Jest.... wyczekiwane pudełeczko! Dodatkowo przywiózł je jak zawsze uprzejmy Pan kurier, chociaż jeden.





Grafika bardzo przyjemna dla oka, w zieleni_ już mi się podoba.
W środku wypchane po brzegi wnętrze.
Powiem Wam, że udana ta kwietniowa edycja.
6 pełnowymiarowych produktów, coś do twarzy, dla ciała, makijażu...coś dla duszy ... mianowicie 7 dniowy plan diety i program treningowy oraz deser wspomagający odchudzanie. Chyba czas wziąć się za siebie, jakoś odkładam to z dnia na dzień, teraz mam okazję.


Co kosmetycznego w pudełku? Już mówię i pokazuję.


THEO MARVEE, TONIK do twarzy, CAVIARISTE PERLIQUE, zawiera ekstrakty z perły i kawioru, łagodzący d-panthenol i alantoinę, a także rozświetlające drobinki macicy perłowej. Wygląda imponująco, już mi się podoba. Cena 46,00 zł / 200 ml

BIOLAVEN ORGANIC, żel myjący do twarzy, nawilżająco-odświeżający , produkowany przez firmę SYLVECO. Ciekawa jestem jak się będzie sprawował. Cena: 16,00 zł / 150 ml

GLAZEL VISAGE, kamuflaż Perfect Skin, satynowy efekt i maksymalne krycie? to brzmi zbyt pięknie. Przekonam się na własnej skórze. Cena: 25,00 zł / szt.

GLAZEL VISAGE, cień sypki, piękny, połyskujący cień. Mam beżowy, uniwersalny.  Jednak czy to nie przesada, znów sypki cień...? Było ich już całkiem dużo. Cena: 15,00 zł / szt.

DOVE, Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu, nie mydło- więc lepiej. Jednak żel, który jest dostępny prawie wszędzie szczytem marzeń nie jest. Ratuje go zapach, przepadłam... obłędny, słodki, kokosowy- CUDO! 12 zł / 250 ml

 PHARMACY LABORATORIES Antyperspirant roll-on, nie miałam jeszcze takiego kosmetyku, na potliwość ciała. Ten produkt jest jako prezent, dla pierwszych 1000 pudełek zamówionych w subskrypcji. Cena: 16,00 zł / 60 ml


dodatkowo znalazłam kilka próbek oraz ulotki i kod rabatowy.





Muszę przyznać, że mimo wszystko, pudełko mi się spodobało i jestem z niego zadowolona.
Jest co testować :)

Jak u Was jesteście zadowolone? Podoba się kwietniowy Shinybox?
Jeśłi macie na niego ochotę, zapraszam do zmówienia,
KLIK obrazek, który przeniesie Was na stronę

ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet






Miłego poniedziałku!


10 komentarzy:

  1. ja jestem bardo zadowolona :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to pudełko choć myślałam, że będzie trochę inne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyzwoicie wyglądają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość tego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś jego zawartość mnie nie powaliła.

    Nie wiem ale wg mnie wszystkie te boxy maja ładne tylko pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dość jestem zadowolona, o tak pudełka wszystkie są urocze.

      Usuń
  6. Ten antyperspirant ma zabawny napis ANTY! jakby był wszystkiemu na przekór ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...