środa, 15 kwietnia 2015

Przyjemny fiolecik EVELINE COLOR edition 922

Witam, wczesne wstawanie mi nie służy. Dziś godzina 5, a Kuba już wyspany :(
Głowa boli i brak w niej pomysłu.
Wiem jedno fiolet i lakier od Eveline.
To zapraszam na mój post.



Lakier ten dostałam w paczce testerskiej. Pokuszona wpisami na Waszych blogach, napisałam email do marki Eveline. Bardzo szybko dostałam wiadomość zwrotną, że mój blog weźmie udział w losowaniu, jeśli się poszczęści to zostanę poinformowana o tym i dostanę resztę instrukcji w sprawie paczki. Jakże wielkie było moje zdziwienie gdy za 3 dni dostałam taką wiadomość, a jeszcze większe że za kolejne dwa paczka była u mnie. Szok gdy otwarłam, pudełko wypchane po brzegi i aromat ukochanej wanilii. Od razu po otwarciu była fotorelacja na Insta- wiadomo. Nawet przez myśl mi nie przeszło, ze tyle skarbów może być w jednej paczce. Znalazło się też coś dla mamy. Tak prezentowała się zawartość owej przesyłki:



Przejdźmy do konkretu, pomyślicie dopiero co dostała, a już pisze recenzje. A jak inaczej, lakiery tej serii są mi dobrze znane, naszła mnie ochota na fiolecik więc pisze.
Wraz z kosmetykami pielęgnacyjnymi były dwa lakiery o bardzo wiosennej barwie.
 Delikatny fiolet i koral z pazurem. Idealne trafione odcienie, nawet dobrze że nie mięta. Gdy sama kupuję emalie, ciężko mam nie ulec pokusie tego koloru. To już chyba jakaś mała obsesja.
Wracając do fioletowego lakieru, o lekkiej wiosennej barwie.

EVELINE COLOR edition 922

Emalia zamknięta w kwadratowej butelce, pojemności 12 ml
Pędzelek posiada wygodny, szeroki kształt, który idealnie rozprowadza kremowy lakier
Dwie warstwy są wystarczające do ładnego, bez smug pokrycia
Bardzo szybko schnie
Pięknie się świeci sam w sobie, po nałożeniu topu jest jeszcze piękniej,wygląda elegancko i z klasą.
z trwałością tez nie jest najgorzej bez topu mnie 3-4 dni,to bardzo dobry wynik.

Cena takiego pięknisia to ok 8 złotych






Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie dodała.
Znalazłam kilka naklejek wodnych, dzisiaj poszło sprawnie i bez problemu. Chociaż, chciałam podsuszyć je na szybko i chyba spaliła się suszarka do włosów :D Oby nie, bo zaledwie 3 razy jej użyłam. Zawsze coś.






Eveline Cosmetics


fiolecik delikatnie przebija prze róże, mnie się podoba, a Wam??


Miłego Dnia!


21 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor lakieru a w połączeniu w naklejkami całość wygląda poprostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love that nail color!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten fiolecik :) jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet bardzo przyjemny fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. mi to na ładne krycie po 2 warstwach nie wygląda. Trzeba dać trzecią. Widać brzydkie prześwity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej powiedziałabym, że te prześwity to wina topu... zalazłam je topem sh żelowym i zauważyłam że rozmazuję, kolor. kolejnym razem dokładniej się przyjże paznokciom. Dokładniej pomaluję. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  7. Firma postarała się :) Różane naklejki śliczne, ale taki fiolecik to nie moja bajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te naklejki!
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te naklejki, no i w ogóle całe zdobienie bardzo mi się podoba.ps. Gratuluję paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta lakiery sa genialne! ja mam siwy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek cudny a z naklejkami komponuje się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek całkiem przyjemny, ale te naklejki - piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że shimmer widoczny tylko w buteleczce. Nie lubię takich lakierowych klamczuchów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ JA CHYBA TAK UMIEJĘTNIE FOTY ZROBIŁAM, ŻE WYGLĄDA JAKBY BYŁ SHIMMER. LAKIER JEST KREMOWEJ KONSYSTENCJI BEZ DODATKÓW.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...