środa, 29 kwietnia 2015

miracleGEL Sally Hansen- żelowy manicure bez lampy B Girl 240

Gdy tylko zobaczyłam akcje Sally Hansen na facebooku bez zastanowienia wypełniłam zgłoszenie. Raz kozie śmierć. Sceptycznie podeszłam do tematu, bo ostatnimi czasy szczęście wypieło się na mnie po całości. Jedna dobra duszyczka wierzyła i nadal wierzy, że znając życie, właśnie mi się uda. Tak też się stało.



Paczka ambasadorki bardzo szybko dojechała. Pamiętam, jedliśmy obiad, pokusa pomalowania paznokci była większa. Szybko otwarłam przesyłkę, w środku- 3 buteleczki. Jedna bardzo mnie ucieszyła jest MIĘTA. Bez zastanowienia chwyciłam pędzelek i do pracy. Akurat moje paznokcie były "nagie" jakbym czuła, że to dziś kurier zawita do mych drzwi.
Największe zdziwienie, już są suche? Nie możliwe. To jest największy atut emalii miracleGel.

miracle GEL B Girl 240
Duża buteleczka, szeroki pędzelek to jest to. Szybko łatwo i bez problemu. Aplikacja jest dziecinnie prosta, jak malowanie zwykłym lakierem.
Trwały, tak ja wytrzymałam z nim 5 dni na paznokciach i było ok. marka zapewnia nas o 12 dniowej trwałości... hm... zależy to pewnie też jakie, kto ma paznokcie. Póki co jest to najtrwalszy lakier, który bez uszczerbku wytrzymał na moich paznokciach, nie licząc hybryd.
Bardzo łatwo się zmywa, zwykłym zmywaczem.
Ja otrzymałam tego dziwaka oraz ciemny brąz.
Dlaczego dziwak? 
Chodzi o kolor ni to mięta, ni niebieski chwilami wpada nawet w szarość. Wszystko zależy od światła i konta patrzenia. 
Mimo to polubiłam się z nim.

Jest jedno ALE i to duże!
KRYCIE... tu pojawia się problem, jak drugi kolor takiego problemu nie ma, tak tutaj jest fatalne.
W tym mani położyłam aż 4 cienkie warstwy!
Zapomniałam... jest drugie ALE... KONSYSTENCJA, trzeba uważać na skórki aby ich nie zalać, stąd moje cienkie warstwy.
Mimo wszystko jest fajny.
Koniecznie kupię inny kolor, by sprawdzić czy pojawia się też taki problem. 
Może skuszę się na koral, widziałam na kilku blogach i jest równie śliczny. 


Co wyróżnia lakiery MIRACLE GEL?
2 proste kroki
Bez lampy UV
Intensywny efekt koloru
Zjawiskowy połysk
12 pięknych kolorów
14 dniowa trwałość
Łatwe zmywanie


Nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie :)

Zrobiło się wiosennie, słońce znów świeci, jest pięknie. 






Jak Wam się podoba?

#BeGelicious #OMGel #MiracleMani

miłego dnia!!

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor, a z tymi kwiatami wygląda czarująco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne wiosenne pazurki :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) U mnie też Miracle Gel wytrzymuje 5-6 dni i jak się dobrze przyjrzeć, to widać końcówki paznokci, mimo to polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Słyszałam o tych lakierach, a teraz jeszcze bardziej kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda z tymi kwiatuszkami.ps.u mnie też wytrzymał tylko pięć dni,więc uważam,że cena jest zbyt wygórowana co do trwałością,zwłaszcza ze np.u mnie zwykle lakiery nie żelowe wytrzymuja do 7 dni:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek śliczny, ale 4 warstwy to przesada. Odpada...

    Zdobienie to naklejki? Prezentuje się super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje. Mimo wszystko jakoś nie ciągnie mnie do wypróbowania tych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...