poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Koronkowa Robota, naklejki od BPS

Witam, znów Was zaniedbałam... wybaczcie.
Długo zajęło mi ogarnięcie się po Świętach. Wróciłam już i mam sporę zaległości... 
Dziś na tapecie prezentację naklejek od BPS.
Zapraszam

Sklep internetowy Born Pretty Store z mnóstwem artykułów, zapewne każdy bardzo dobrze zna. Kupić tam można cuda na kiju. Raj dla sroczek takich jak ja, chociaż Wam powiem, że w takim asortymencie się gubię. Aż nie możliwe. Jakiś czas temu dostałam e-mail z wiadomością, w sprawie testowania produktów. Wybrałam małe co nieco, a za 14 dni listonosz przyniósł paczuszkę. Poszło szybko i bezproblemowo. 
Wybrałam sobie te naklejki i jeszcze małe drobiazgi, o nich już nie długo.

 Małe opakowanie, a w nim to co najbardziej potrzebne, czyli naklejki wodne. Które bezproblemowo się nakleja. Mi sprawiły problem... o tym na końcu posta.


Przy okazji koronek, wpadł mi w ręce lakier, o którym zapomniałam. cukierkowy 
Golden Rose Color Expert 57



Bardzo podoba mi się taki kolor i na wiosnę idealny, szkoda tylko, że wiosna znów sobie poszła.






Naklejki można zamówić na stronie BPS pod linkiem:
http://www.bornprettystore.com/1sheet-chic-black-flower-rose-lacy-nail-water-decals-nail-transfer-stickers-decoration-p-17613.html 
za jedyne 0,99$

Jeśli zdecydujecie się na zakupy, podaję Wam kod uprawniający do zniżki w wysokości 10%


Na koniec zostawiłam najlepsze- swoją głupotę.

 Takie naklejki nic wielkiego, aplikacja to pikuś. Nakleiłam pierwszą, super wyszło. Zabieram się za kolejne... mocze i przykładam... co jest? Dlaczego nie chcą się przyczepić do płytki?! Kombinuję, podsuszam suszarką, przekopuję internety. Nic. Cholera przecież to banalnie proste, a mi jak zawsze nie wychodzi. Dzwonię do przyjaciółki, ona tez się głowi...
Eureka!!! Kolumb odkrywa Amerykę!!!
Debil ze mnie i tyle.
Wiecie co robiłam nie tak? Nie zdjęłam folii ochronnej, jakoś się przyczepiła i nie było jej widać. Gdy włożyłam papierek do wody, wzorek w momencie przyczepił się do folii :D Tym samym nie chciało przyczepić się do paznokcia :D
Taki o to sposobem zmarnowałam blankiet fajnych naklejek.

Tym zabawnym akcentem żegnam się z Wami . Wstawanie o 6stej rano ani trochę mi nie służy. 

Miłego!!


 

22 komentarze:

  1. Przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mani :) Ja tak miałam ze stemplami :D Zapomniałam zdjąć foli i dziwiłam się że mi nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koronkę nawet na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, nie ty jedna tak zrobiłaś:)ja pierwsze moje naklejki wyrzuciłam w....teraz już jestem mądrzejsza.ps.bardzo ładnie Ci to wyszło, ja też miałam się zdecydować na te koronki z tego sklepu ale wybrałam nieco inne i teraz czekam aż mi przyślą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło.
    Ciekawa jestem co jeszcze wybrałaś do testów.
    No i zastrzeliłaś mnie. Paka szła 2 tygodnie?? Do mnie testerska paczuszka szła dokładnie miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mani jak zawsze. Każdemu może się zdarzyć takie niedopatrzenie z naklejkami... Oj kochana ile ja bym dała za wstawanie o 6-ej a nie o 5-ej rano :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahahaa...ważne,że sprawa się wyjaśniła,faktycznie ranne wstawanie nie służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa, elegancko bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny efekt!
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też sobie za pierwszym razem wybrałam koronkowe naklejki ,tylko trochę inny wzór ;) świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa tygodnie to piorunem, szczęściaro! Mani bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te naklejki, ja kiedyś miałam taką samą przeprawę z naklejkami, może się zdarzyć każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronka w takim wydaniu, mnie kupiła, zdecydowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, lubię takie delikatne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te wzorki i piękne paznokcie masz. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Ci wyszło, uwielbiam te koronkowe naklejki z BPS :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...