czwartek, 30 kwietnia 2015

Jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais #AmbasadorkaLPM

Witam wieczorową porą.
Po raz drugi zostałam Ambasadorka marki Le Petit Marseillais. Nie myślałam, że się uda, a jednak. Bardzo mnie ten fakt cieszy. Paczka bardzo szybko dojechała, część saszetek rozdane, to ja na szybko pokazuję swoją przesyłkę i zmykam zrelaksować się z nowymi "petitkami'



Tak jak poprzednim razem marka zadbała o najmniejszy detal przesyłki. eleganckie pudełko, dość ciężkie, a w nim zapach cytrusów. I like it! 



W środku znalazłam:

Delikatny żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli
Delikatny żel pod prysznic
Opaskę na oczy
20 saszetek żelu 
20 saszetek balsamu
Ulotki dla przyjaciółek z zaproszeniem na stronę
Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais


Całość prezentuję się imponująco.

Pomyślicie po co opaska? 
Cóż dla zabawy, zadaniem naszym jest odgadnąć zapachy. Jak mi poszło? Cytrynę odgadłam bez zastanowienia, werbena okazała się problemowa. W drugim przypadku dominowała pomarańcza, a grejpfrut schował się trochę dalej. 
Mimo wszystko cytrusy górą!



Kto z Was również otrzymał takie cuda?

Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądały poprzednie paczki, zapraszam



Małe podsumowanie minionego miesiąca.
Kwiecień był  pełnym niespodzianek miesiącem, był czas na  zabawę, pracę, małe przyjemności, trochę Was  przez to zaniedbałam. Wybaczcie.
Oby maj był lepszy. Chociaż półmetek imprez za nami, jest jeszcze kilka ważnych spraw, które muszę dokończyć. Jeśli zamilknę czasem, nie gniewajcie się.

Życzę Wam udanego weekendu majowego, zresztą nie tylko tego, każdego!

Dobrej nocy.




5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...