poniedziałek, 23 marca 2015

Wiosna na całego :) miętowy Rimmel i róże

Witam kochani, jestem, znów mnie nie było, ta wiosenna aura wyssała ze mnie resztki energii, jednak akumulatory już podładowane i jestem. 


Dawno nie było tego koloru na pazurach, a bardzo go lubię, w końcu to mięta. 

Mam go długo, kilka razy na użyłam i wczoraj wpadł mi w ręce. 
Pomysły wróciły, chęci do działania więc stworzyłam swoje mani.
Jak nigdy ręka sama malowała, bez zbędnego myślenia.
Na sam koniec matujący efekt.


Rimmel 60seconds 673 BREAKFAST IN BED 
znany zapewne, cała seria cieszyła się dość sporym powodzeniem, obiecałam sobie, że dokupię kolejne, do tej pory nie mam.
Zawsze skusi mnie coś innego. 
Na początku tego bloga pojawiła się skromna notka o tym koloru


Obiecałam sobie, że już nie będę Was zaniedbywać ;) jednak czasem coś ważnego wypadnie. 







Tak przy okazji, DZIĘKUJĘ WAM! za 110 obserwatorów , za miłe słowa na Instagramie- tam możecie mnie zobaczyć bardziej prywatnie. 
Za wyświetlenia , za komentarze, za to że jesteście.



Jak Wam się podoba??


Dawno mnie nie było to moje oko na wiosnę, wersja light ;)
Bez podkładów, pudrów itp . Coś cera mi się popsuła ostatnio, śmieję się, że przechodzę znów dojrzewanie :D
Wiem, że moje brwi wołają... miały być uporządkowane jakoś brakło czasu :D <Nathalja wróć>  Ogólnie to mam z nimi problem bo mi wypadają i robią się "dziury" nie estetycznie to wygląda. 
Jak widać brwi się nie układają, włosy  też nie i życie tak jakbym chciała. 

 


Miłego Dnia :*


19 komentarzy:

  1. Piękne mani. Więcej optymizmu a wszystko zacznie się układać...choć wiem z własnego doświadczenia że łatwo się mówi ale trudniej wykonać. Ściskam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. pazury boskie- jak ja Ci zazdroszczę talentu do robienia takich zdobień! :) zobaczysz w końcu i brwi i życie się ułożą, głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej serii lakierów, bo u mnie nie przeżywają nawet jednego dnia, gdzie inne dają radę nawet 5. Ale kolor ma świetny i zdobienie zrobiłaś cudne, jeszcze bardziej podkreśla piękno koloru bazowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną miętka najlepsza :) Bardzo ładne pazurki i świetnie wyszło Ci zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie - i na paznokciach, i na oku :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorek,z tej akurat firmy to jeden z moich ulubionych, świetnie wygląda na pazurkach i ty twoim zdobieniem to potwierdziłas,bo ślicznie ci wyszlo.ps.i gratuluję ilości obserwatorów :-)ładny wynik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie śliczne:)) a co do problemów - to nie trwają wiecznie, głowa do góry, na pewno się ułoży!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba i tu i tu :) wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Co chwilę widziałam jakąś promocję na te lakiery, ale dzielnie nie skusiłam się ;-) Zarówno mani jak i make-up ładne wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny delikatny makijaz!
    W kwestii lakieru kupilam go niedawno na wyprzedazy w rosku, ale jeszcze nie mialam okazji go wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie rewelacja! Zazdroszczę talentu i cierpliwości :)

    wolfies-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie <3
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę talentu ! :) świetne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...