czwartek, 12 marca 2015

wiosenne stemplowe ptaszki

Witam Was, jestem. 
Znów mnie nie było kilka dni, szalony czas
Dziś na szybko ubogi post, dlaczego ubogi bo kilka fotek tylko.


Tylko tyle zdjęć ocalało, tak jest gdy dzieci bawią się aparatem, zawsze wygrzebią z mysiej dziury.
Na dodatek, top, który był tak świetny... rozmazuje wzorek ;( chodzi mi o Golden Rose, cóż zbyt piękne by było prawdziwe.




Do stempli, płytka Born Pretty BP15, ta z Marylin ;) 
Cóż nie ma za bardzo się czym chwalić, niebieski to oczywiście uwielbiane lakiery GR. Już kiedyś zmalowałam nim zdobienie, które można zobaczyć TUTAJ
                                         

To dziś już z Wami się żegnam, a jutro będzie OPENBOX marcowego ShinyBox'a :)


14 komentarzy:

  1. Niebieski ma śliczny odcień; fajne stemple!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniusie paznokcie:)
    jak to dzieci...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam rozmazanie zdobienie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladnie Ci wyszlo!
    Ja mam top gel look z GR i nie rozmazuje wzorkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo że troszkę się wzorki rozmazały to i tak wszystko wygląda bardzo efektownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! mogę się tylko powtórzyć, że zdolniacha z Cb! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Niestety topy z GR rozmazuja, trzeba pod nie kłaść bezbarwny lakier. Za to przedłużają mani na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówiłam tą płytkę już ze 2 miechy temu i jeszcze nie doszła :(
    ładne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...