czwartek, 26 marca 2015

TOŁPA: GREEN, oczyszczanie- łagodny żel do mycia twarzy i oczu

Witam Wam moi mili, dziś dla odmiany nie paznokcie i nie kwiaty.
Dziś mam dla Was post o niedawno poznanym żelu do twarzy.
Poznałam go i jest to miłość od pierwszego zastosowania...
Przedstawiam Wam 
tołpa, łagodny żel do twarzy i oczu.
hipoalergiczny, dla skóry wrażliwej, normalniej i mieszanej.

Moja przygoda z tym produktem zaczęła się całkiem przypadkiem, w Biedronce... zniechęcona żelem innej marki, wpadłam na niego przypadkiem, podczas niedawnej akcji kosmetycznej w bardzo dobrze znanym nam dyskoncie.
nowe produkty napływały na półki, a wśród nich ten o to przyjemniaczek. 
Myślę, dobra marka- biorę, co będzie to będzie, gorzej już być nie może. 


Oczarował mnie zapach, lekko słodkawy, świeży zarazem.  Ma w sobie lukrecję, która świetnie wiąże wodę- pięknie poetycko to brzmi... LUKRECJA ;)
oraz bławatka są to roślinne składniki.

Bezbarwny żel, ani gęsty ani za rzadki, dobrze rozprowadzający się na skórze, pieni się średnio ale myje idealnie. 
Podoba mi się ta uniwersalność, gdy myję nim oczy, nie szczypie, nie podrażnia. 
Dla mojej twarzy jest idealny, nie ściąga, nie powoduję świecenia, skóra jest miękka i delikatna w dotyku, przy czym delikatnie pachnie. 
Czuję, że skóra jest dobrze oczyszczona.
Żel oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Jest łagodny i można go używać do demakijażu oczu i ust.
Opakowanie to tuba z klikowym otwieraniem, bez problemu wydobyć można resztki żelu,  pojemność to 150 ml. 

CENA 14,99 w Biedronce
Na stronie producenta 19,99


Muszę się wam przyznać, że zaciekawiła mnie oferta sklepu internetowego i niebawem wybieram się na zakupy. Prosta szata graficzna i nawigacja na stronie ułatwia szukanie produktów. Jeśli mamy problem z doborem kosmetyków, wystarczy wypełnić ankietę i system sam dobiera nam ilość kosmetyków odpowiednich dla naszej skóry, fajna opcja. Asortyment bardzo bogaty, zobaczcie sami  KLIK

                                   tołpa

Całości dopełniają napisy na opakowaniu.

"mała wielka pielęgnacja 
kiedy mówimy mała wielka pielęgnacja
mamy na myśli codzienne, drobne, ale
przemyślane czynności, bo uważamy, że to suma małych rzeczy daje duży efekt"

0% 
sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, i donorów formaldehydu.

tak
naturalny kolor, roślinne składniki aktywne
fizjologiczne pH, konserwanty
opakowanie bezpieczne dla środowiska- 
poddawane recyklingowi.

Jak widzicie jest to moja druga tuba i nie ostatnia, zakupy wiszą w powietrzu, oj powiększy się rodzinka Tołpy u mnie ;)

JAk u Was znacie ten żel, bądź inny kosmetyk?

Miłego Dnia.



18 komentarzy:

  1. zachęciłaś mnie tym postem i napewno kupię ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go wczoraj w ręce jak byłam na zakupach w Biedronce i odłożyłam z powrotem na półkę...ehh teraz żałuję...ale co się odwlecze to nie uciecze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam maseczki z Tołpy i lubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to super, że się z nim polubiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam owego żelu ale markę tołpa znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam produktów Tołpa, ale kusi mnie płyn micelarny z tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze Tolpa w Biedrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy miałam jedynie jakieś pojedyńcze próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Tołpę! i ciesze się że jest teraz tak łatwo dostępna w biedronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już czytałam o tym produkcie i wszędzie widzę pochwały, więc muszę w końcu spróbować. Sama używam obecnie peelingu do twarzy, a żel też by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  11. No żele też mi się kończą to może spróbuję tą tołpę

    OdpowiedzUsuń
  12. będę musiała wypróbować :)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam, ale widziałam w biedronce i mnie kusily te produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...