poniedziałek, 2 marca 2015

Super błysk TOP COAT MEGA SHINE GOLDEN ROSE

Witam Was w drugim dniu marca, za oknem typowa jak na ten miesiąc pogoda.
 Nie na darmo przysłowie mówi " W marcu, jak w garncu"- tak dziś jest, raz słońce, za chwilę pada, pojawił się nawet śnieg :D 
Tak przy okazji,  tego rażącego słońca, mam dla Was post o mega błyszczącym topie,
zapraszam.

Całkiem przypadkiem przeglądając swoje zbiory lakierowe, natknęłam się na ten top. Pomalowałam paznokcie na czarny mat GR, dokleiłam glitter i czegoś mi było mało. Pomyślałam o topie, sięgnęłam po 
GOLDEN ROSE MEGA SHINE
I CO?
WOW!
Po pociągnięciu pędzlem moje paznokcie ożyły i pięknie błyszczały, jestem pod wielkim wrażeniem. Nie sądziłam, że jest tak dobry i szybko schnie. Czego chcieć więcej.

Nadał piękny blask, gładkość i elegancko się prezentuję. Jako maniaczka matowienia wszystkiego co się da, czas na błysk... nadchodzi mania połysku :D
Kobieta zmienną jest i bardzo dobrze, bo czasem można się znudzić jednym efektem, a tak będzie urozmaicenie.

Nie pamiętam gdzie kupiłam ten top, dałam za niego ok. 10 złotych. To była dobra inwestycja.




Tak prezentował się mój weekendowy mani, nic specjalnego, na szybko zrobiony. Czasem tak jest że nie wszystko idzie po naszej myśli, u nas choroby- na szczęście już prawie jesteśmy na mecie. 
Byłam nieobecna, nie wyspana 3 noce spacerowania po domu, w dzień to samo... rozchorowałam się i ja. 
Lekarz-apteka-dom= obłęd
W ciągu tygodnia 3 wizyty u lekarza, 4 w aptece, miałam plany na zakupy dla mnie, niestety, zdrowie ważniejsze. Zwłaszcza gdy dzieci chore oddało by się wszystko by było już dobrze.
Całe szczęście ten okropny luty się skończył i ze słońcem liczę na poprawę i lepsze dni.
Tak będzie bo marzec zaczął się sympatycznie :)




Kochani życzę Wam zdrowia, bo to teraz najważniejsze, przychodnie pełne ludzi ;/ 
ZAPRASZAM do wzięcia udziału w rozdaniu.

MIŁEGO DNIA.



18 komentarzy:

  1. piękny mani coś dlamnie, uwielbiam czerń. życze zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki!!! Nie widziałam tego topa nigdzie!!!

    Życzę Wam wszystkim zdrówka!!! Trochę Was już trzyma to choróbsko...

    A co do pogody to u mnie dopiero słonko teraz wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki wyszły pięknie :) zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mani, podoba mi się. Oj, wiem coś o przychodniach ;) Zdrowia wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie,poszukam go stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz, że mani takie zwyczajnie, ale zgodzić się z Tobą nie mogę - śliczne jest, te kolorowe pieguski wyglądają świetnie :))
    * wiosna idzie, mam nadzieję, że kłopoty ze zdrówkiem się już skończą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny mani! bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic specjalnego...jak dla mnie pełny wypas ten mani...oj jak ja bym chciała umieć tak malować ehh. Największy problem mam ze skórkami u nasady paznokci, jakoś nie umiem ich okiełznać...odsuwanie nic nie daje, a jak wycinam to zawsze się poranię ehh.
    Co do chorób to znam ten ból...u nas najpierw było zapalenie ucha potem tydzień w przedszkolu i powrót z ospą...masakra. Ale na szczęście jest już o wiele lepiej i z optymizmem oczekuję wiosny. Również Wam wszystkim życzę dużo zdrowia bo jak jest zdrowie to życie jest piękniejsze :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, podziwiam :p mi by się takie coś nigdy nie udało :) a top coat świetny :)
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, zdrowie najważniejsze, szczególnie żal patrzeć jak maluszki chorują :( Mani świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie poukładałaś te piegi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No świetnie to wszystko wygląda,efekt jest powalający,bo takie ozdoby na czarnym lakierze dają bardzo ładny obrazek:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie błyszczy! Sprawdzałaś może czy nie rozmazuje wzorków? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie, sama jestem ciekawa.

      Usuń
  14. Fajny i pomysłowy , podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne wykorzystanie tych neonowych drobinek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie komentarze i zdrowie dla nas :*

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie ten top kompletnie się nie sprawdza. Tak jakby.... przy nim lakier nigdy nie wysycha. Położyłam się spać chyba ze 4 godziny po pomalowaniu paznokci i nawet użyłam wysuszacza a gdy wstałam rano miałam na paznokciach odbitą pościel. Myślałam że mnie krew jasna zaleje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...