środa, 4 marca 2015

Stokrotkowy manicure

Witam, jakaż ta pogoda zmienna w jednej godzinie wszystkie uroki... zima, wiosna i co tylko.
Słuchając muzyki, w moje uszy wpadła piosenka "Stokrotka" zespołu T.Love i o tym dziś.
Zapraszam.

Takie zdobienie chodziło za mną już od jakiegoś czasu,  teraz pora odpowiednia... lada dzień wiosna, pierwsze kwiaty będą się pojawiać, co za tym idzie mnóstwo inspiracji do tworzenia.
Miałam trochę problemu z białym lakierem, czas na nowy, bo ta idealna biel robi się "glutowata", ciężko pracować na takiej emalii. Farbki akrylowe to, to co mi potrzeba. Swoje chyba mam jeszcze u mamy, czas je wygrzebać ze starej szafy.



Jako tło posłużył niebiesko-zielony gradient, na to białe stokrotki. 
Powiem Wam, jaka to przydatna jest baza Miss Sporty Peel Of- można na paznokcie pod piaski, jednak do zabezpieczenia skórek przy takich "paciankach" jak gradient, ombre czy water marble jest idealna.
Szukałam juz takiego specyfiku na internetach, przeraziła mnie cena, a tu masz, w Rosmannie czy gdzie kolwiek indziej można nabyć za ok. 8 złotych. 

                  


Przywołujmy razem tą wiosnę bo dość tej smętnej aury za oknem. 





Co sądzicie o moim manicurze? 

Miłego Dnia!


17 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam te stokrotki to od razu uśmiech pojawił się na mojej twarzy i tak miło się zrobiło, że wiosna już tuż tuż...Piękne mani...brakuje mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ powiało wiosną, bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo wiosennie! Na prawde mi sie podoba!

    A ja kupilam az 2 farbki, zolta i niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect for spring!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie są tak bardzo idealne,ale wyglądają świetnie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. taką wiosnę na paznokciach można czasem popełnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! ale jesteś zdolna! ja to nic nie umiem namalować ani na kartce ani na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne śliczne kwiatuszki u Ciebie :)) uwielbiam takie zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana piękne te twoje kwiaty aż chce się wiooooosny:-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna już idzie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszło! Mam tę bazę, przydaje się przy gradientach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...