wtorek, 24 marca 2015

Słoneczny Golden Rose i kwiaty

Wiosna daje nam dużo nowych możliwości i natchnienia do tworzenia, tak jest u mnie. Kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty. Można tworzyć co chwilę coś nowego. Wczoraj mięta, dziś żółty, trzeci lakier tego koloru jaki mam. 
Zapraszam do oglądania i komentowania.

Jak wiecie żółty nie należy do koloru uwielbianego... co innego mięta i reszta zieleni- te są wręcz ubóstwiane :D Od zawsze! 
Ten kolor przypisywałam zawsze mojej koleżance z dzieciństwa, jednak czasem jakiś "żółtek" w oko wpadnie, tak było tym razem.




Wyjątkowo bez konturowania czarnym kolorem :D 
Na paznokcie z kwiatami, nałożyłam top ze złotymi drobinkami, który bardzo ładnie się mieni, szkoda, że trochę przygasił kolor żółty. Kolejnym razem nałożę go na czarny, będzie lepiej się komponował. 
Top to Wibo EXpress growth


Piszę na nim o jakichś refleksach, nie wiem, ja ich nie widzę, po prostu mieni się ładnie, lekkim brokatem.

Jako kolor bazowy, posłużył oczywiście
Golden Rose COLOR EXPERT 44


Jest to ładny, słoneczny kolorek, wchodzi w pastel, niestety zdjęcia robione wieczorem, nie oddają koloru, słaby ze mnie fotograf.

Lakiery GR są najczęściej kupowane, chciałabym mieć wszystkie dostępne kolory, jednak czy to możliwe? Chyba nie.




Do zdobienia użyłam różowego GR, już niebawem go zobaczycie, leży biedaczek już rok i jeszcze Wam go nie pokazałam- wstyd! Tak nawiasem mówiąc, sporo jeszcze lakierów "nieodkrytych" lakierów mam. 
Niebieskie kropeczki to MissX- nowiutki błękitek, a zieleń Paese. Koniecznie wszystkie do pokazania, czyli mam co robić. 


To byłoby na tyle, życzę Wam słonecznego wtorku! 
Mam nadzieję, że się spodobało, jeśli tak- to malujcie, jeśli ktoś chce nie ma problemu, mogę pomalować ;)
 :*



21 komentarzy:

  1. Słoneczno-wiosenny mani...Świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciała wszystkie lakiery GR, a przynajmniej serie Rich Color i Holiday ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! chciałabym takie mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje do dzisiejszej pogody :) bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kolorek troszkę do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój mani kojarzy mi się ze zbliżającymi się świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie :)) kwiaty uwielbiam na paznokciach i choć jeszcze do niedawna żółte lakiery omijałam szerokim łukiem, to coś mi się zmienia w poglądach i teraz bardzo je lubię i mam na nie ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny efekt, są boskie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zolty! Ja od dawna szukalam swojego idealu zoltka i jest nim miyo ale nr teraz nie pamietam. Kupilam go pare dni temu na wyprzedazy blogowej ;)

    Swietnie Ci wyszlo to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo wiosenne i pozytywne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja żółte paznokcie to jedynie neonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wtorku,wiosennie u Ciebie na tych paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piekne :)
    Bardzo wiosennie i w sumie idealnie na nadchodzące święta!
    Kilka fajnych propozycji znalazłam tez tutaj: http://szafa.pl/wiosenny-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne prace, szkoda że przegapiłam konkurs ;/

      Usuń
  14. Dziękuję Wam za miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo słoneczne i optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...