wtorek, 31 marca 2015

Pożegnanie miesiąca, stylizacje paznokciowe marca.

Marzec minął jak jeden dzień. Wiosna nadeszła, a tym samym dużo zapachu i chęci do pracy.
 Czy tylko ja tak mam? Może czasem leń mnie dopada, nie mówię, że nie.
 Miesiąc dość obfity  był w posty, stylizacje paznokciowe gościły często, nie brakło recenzji. 
Dziś mam dla Was taki zbiorowy, post wszystkich prac minionego miesiąca,
Zapraszam.
                1.               2.  

3.                 4. 

5.               6. 

7.                  8. 
( po kliknięciu w zdjęcie, zostaniecie przeniesieni do posta, a tam więcej fotek)


Marzec przyniósł 13 postów, 113 obserwatorów i masę wyświetleń.... główny licznik dobija do  20,000 DZIĘKUJĘ!!!!!
:*
Które pazurki podobają Wam się najbardziej i zasługują ma tytuł Pazur miesiąca?

Chciałabym co miesiąc robić takie podsumowanie i chcę abyście pomogli wybrać mi te naj.

Co mogę obiecać na kwiecień? Paznokcie, paznokcie... denko, recenzję, pudełko ShinyBox, moja współpraca z Born Pretty Store i to wszystko przeplatane paznokciami. Oby czas pozwolił mi to wszytko zrealizować. 
Bo miesiąc napięty, imprezy mniejsze, większe... na początek świąt- wesele, później 18stka, kolejne wesele, chrzciny w międzyczasie. Ciężki czas dla portfela :D

To byłoby tyle na dziś, to co było złe zostaje w tyle i do przodu.

Życzę Wam samych słonecznych dni na nadchodzący miesiąc!



28 komentarzy:

  1. Czarno-białe kropkowe kochaaam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wszystkie wzorki :D
    Aż mi sie zachciało lecieć po lakiery i malować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pazurkowego faworyta....wszystkie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze miejsce daję zdobieniu nr 2 a drugie zdobienie ze zdjęcia nr 1, bo poza tym wszystkie są śliczne.:)Fajny pomysł z tym podsumowaniem. Życzę za każdej razy tylu postów w miesiącu, bo to przecież różnie bywa, a jak piszesz czasem imprezy lub inne rzeczy mogą pochłonąć dużo czasu. Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pazurki nr 7 zdecydowanie podobają mi się najbardziej ;)

    a co do wiosny, to u mnie sypie gęsty śnieg od rana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdobienia są śliczne, ale nr 3 jest moim zdaniem najbardziej zjawiskowe :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne,dużo słonka i dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 1 i 3 zasluguja na miano Pazura miesiaca :) To bedzie intensywny miesiac dla Ciebie, rowniez zycze duzo slonka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie tu było u Ciebie w marcu - tyle wspaniałych kwiecistych zdobień :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! aż ciężko wybrać faworyta miesiąca! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wiosennie na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej wszystkie pazurki śliczne ale najbardziej podobają mi się na zdjęciu nr.1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne <33

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  15. Biało-czarne - klasyczne i najładniejsze. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie są śliczne ale 3 i 8 bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są piękne ale pierwsze najbardziej mi sie podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...