piątek, 6 marca 2015

OP ART, 4 tydzień projektu

Witam Was weekendowo. 
Dziś pokażę Wam mój manicure, który zgłaszam do projektu paznokciowego.
Tematem 4 tygodnia jest OP ART- gdy patrzyłam na różnego rodzaju pracę, zakręciło mi się w głowie :D





Biało-czarne kropy, gdy tylko zobaczyłam ten wzór spodobał mi się od razu. 
Myślę że to nie pierwsze i ostatnie moje zdobienie z tego tematu :D 
Aż tak drastyczne nie jest :D






Dziś mam paskudny dzień i junior też, wiec za bardzo nie będę się rozpisywała. Ból głowy i zły humor. Zawsze piątek taki jakiś smętny. 
Gdyby mnie jutro nie było, to bawię się na urodzinach( znów) tym razem u taty, a w niedzielę Dzień Kobiet- trzeba świętować.
Miłego Wieczoru!!!


15 komentarzy:

  1. pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem fajne te kropy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, piękne te twoje kropy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę to wygląda jak roztapiające się, taki fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Terii, wywołujesz u mnie nieziemską wręcz zazdrość połączoną z zachwytem! Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie zdobienie :) robiłam takie kiedyś w zieleniach, ale Twoja wersja B&W podoba mi się bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne :) Masz piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...