niedziela, 29 marca 2015

Gdzie ta wiosna? kwiatuszkowe paznokcie.

Gdzie ta wiosna? Była zaledwie dwa dni uciekła... Dziś mam dla Was coś na jej przywołanie... kwiaty, no bo jak by inaczej :D
 Zapraszam!
    
                               
Pogoda do niczego to trzeba działać, naszło mnie na kwiaty. Całkiem niedawno na coś podobnego wpadłam na Instagramie, tylko było mniej kwiatów i jeszcze jakieś wzorki, postanowiłam zrobić swoją wersję.

 


Opętała mnie prawdziwa kwiatowa mania.
Jest to ostatni post ze zdobieniem w tym miesiącu. Pojawi się DENKO i coś jeszcze... ;) wszystko to jeszcze w marcu. Kwiecień na dniach, Wielki Tydzień... za pasem Święta, wesele w pierwszy dzień świąt. Nie wiem jak to ogarnę, jeszcze mąż ma urlop, ciężko to widzę :D




Do zdobienia użyłam małą gromadkę lakierów. 
Jest błękit i biel, niebieski metaliczny, fiolet- nim zrobiłam kropeczki jednak bardzo słabo je widać. Zielone listki, na to wszystko top. 


Od lewej:

- ESSIE Moito Madness222A
- Golden Rose Rich COLOR 44
- MySecret LAWENDER 207
- Konad biały
- Esence Colour&Go the boy next door 129 
- nowiutki MissX 238
- top Golden Rose Mega Shine

Wiem, wiem malować na biało cały paznokieć Konadem- marnotrawstwo... niestety moje białe, idealne lakiery "zgluciały" a ten jest idealny... raz nie zawsze.



Co mówicie, mani nadaję się aby tą wiosnę przywołać?




Miłego Dnia! 


32 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i bardzo delikatne te kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają :) Kojarzą mi się z niezapominajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kwiatuszki ci wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatuszki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szalejesz z kwiatami :)) no i dobrze - bo pięknie Ci wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatuszkowe pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, czuć zbliżającą się wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosna w pełni ;) szkoda, że za oknem jej niestety brak :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie Ci to wyszlo, a kolorek na kciuku i malym pazurku jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. :) to już 3osoby się zakochały... po jednym palcu dla każdego :D
      Dziękuję.

      Usuń
  13. Piękne mani...jak ja Ci zazdroszczę....ale to już pisałam nie raz i wciąż się powtarzam ;p
    No tak..jak mąż ma urlop i siedzi w domu to się już zupełnie nie ma na nic czasu...znam ten ból :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatki cudowne! Wow! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne! A ten niebieski na kciuku i małym palcu śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te kwiatusie. Mam GR RC 44 i jest boski ;) a Twoje paznokcie sa imponujące! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wiosenne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zgrabnie wyszły Ci te kwiatuszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No kochana:-)twoja mania na kwiatuchy zdaje się kwitnąć bo każde kolejne kwiaty są piękniejsze od Poprzednich, no a te to są po prostu nieziemskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...