piątek, 27 marca 2015

Brudna Robota czyli Water Marble

Witam, dziś biegnę do Was z postem projektowym.
Kilka zdobień opuściłam... wybaczcie, jednak czasem są rzeczy ważne i ważniejsze.






To już ostatni tydzień projektu u SABI ... było miło i kolorowo, a organizatorka podeszła profesionalnie do tematu. BRAWA DLA NIEJ!!!

Mimo, że kilka zdobień opuściłam, postaram się je nadrobić i pokazać swoją interpretację. Podglądałam każdy tydzień i to co dziewczyny tworzyły było piękne, aż czasem wstyd pokazywać swoje dziwolągi.

Człowiek uczy się całe życie, z czasem będę bardziej dokładna, estetycznie poprawna. Lubię to robić, sprawia mi to dużo radości, moja mała odskocznia od życia codziennego.
 Wróćmy do tematu, a więc Water Marble.



Do niedawna metoda brudna, dająca niepowtarzalne efekty. Dziś gdy podejrzałam kilka trików u Kasi ;) mogę robić to codziennie i nie bać się o skórki. Efekt pozostaje nadal interesujący i nie powtarzalny.
Teraz robię to w formie naklejki i wszystko jest jak ma być, czyli czysto.
Powiedzmy, że czysto :D zawsze coś idzie nie tak, dzisiaj mam kiepski dzień, nawet zdjęcia mi nie wyszły jednak to żadna nowość :D




Mam nadzieję, że aż tak tragicznie nie wyszło. 

Miłego Dnia, w sumie weekendu bo już mamy go za pasem. 

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne paznokcie. Sama zamierzam wypróbować tę metodę jak będzie trochę więcej wolnego (może na święta?) i już nie mogę doczekać się efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia, u mnie w Święta nie ma czasu- weselę się szykuję :)

      Usuń
  2. Świetny efekt. Ile ja bym dała żeby tak umieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie, podoba mi sie ten zestaw kolorow :) Dzis wieczorem tez bede probowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jakie piękne, ja kiedyś próbowałam ale daremnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie mam czasu na zdobienia. I tak pewnie takich ładnych bym nie umiała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci to wyszło :)) fajne kolorki dobrałaś, a dzięki kropeczkom całe mani jest po prostu ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, chociaż te kropki w sumie zbędne. Watermarble to moja ulubiona technika zdobien paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kropkami to było mi jakoś "nago" jak namalowałam to trochę mi nie odpowiadało, jako że czas nie pozwalał na nowe wm, pozostało jak widać.

      Usuń
  9. No Kochana pięknie Ci to wyszło.Ja nawet nie zabieram się za ta metodę bo poległam po dwóch probach:-)ps.moja siostra właśnie opublikowała u nas na blogu post z.ta metoda i jej to jakoś wyszlo ale u mnie była porażka. Ps.boskie kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poćwiczysz i będzie ok :) Post widziałam całkiem fajnie jej to wyszło.

      Usuń
  10. Świetny efekt, ja próbowałam raz ale cierpliwości nie miałam więc odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za komentarz:) Miłego Dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wygląda :) I kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To faktycznie brudna robota, ale efekt jest fantastyczny! :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Te neonowe kropki sa super!!!
    Co do naklejek WM jeszcze nie robilam i chyba nawet nie wiedzialabym jak sie za to zabrac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorki za niedopatrzenie, ale zwykle zbieram wszystkie linki z zakładki NAILART, a Twój komentarz się gdzieś schował pod postem z water marble :) juz naprawione ;* dzięki za miłe słowa, starałam się jak mogłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...