środa, 18 lutego 2015

ShinyBox luty 2015, czy udane?

Jestem, nawet nie wiecie jak się cieszę. Tyle postów zaplanowany, a tu trach nie ma...
Dziś obiecane już w zeszłym tygodniu ShinyBox...
Czy jestem zadowolona? 
Przeczytajcie poniżej.

źródło:shinybox.pl


Zapowiadało się tak pięknie... zresztą okazja nie byle jaka bo Walentynki, a tu klops.
Naprawdę dla mnie nie ma szału, teraz muszę wylać swoje żale.
Nie rozumiem dlaczego nie wszyscy dostali po równo, dlaczego wiele osób dostało produkty The Body Shop, krem Dermika, a reszta okrojone pudełka i kolejny krem pod oczy? 
Ja wiem, to jest projekt, który ma na celu testowanie nowych, nie znanych marek, produktów. Świadomie kupuję te pudełka, no ale sami powiedzcie, czy to uczciwe? 
I tak pełna nadziei na to "wypasione", dostałam okrojone.


Tyle dobrego, że krem pod oczy bardziej mi odpowiada jak ten, który całkiem niedawno był.


To produkty, które najbardziej przypadły mi do gustu:


Maska do włosów jest fenomenalna,już kolejna moja ulubiona po Kallosie. 
Serum do paznokci- wiadomo, kremik pod oczy też ok.

Nawet nie chcę mi pisać co było. 
Mam nadzieję, że kolejne będzie fajniejsze dla mnie.

Miłego wieczoru.


8 komentarzy:

  1. Szkoda, że dostałaś okrojoną wersję. Ja chyba jednak wolę kupować sprawdzone produkty, a nie niespodzianki...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam w gronie 'wybranych' i dostałam naprawę świetne pudełko. To niesprawiedliwe, że Shiny tak sortuje między nami te kosmetyki...
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie TBS się nie trafiło czego żałuje. Moim zdaniem zawartość powinna być jednakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi przykro, że wersje były tak inne. Mam taką samą jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im nas więcej tym raźniej, oby kolejne był udane ;)

      Usuń
  5. Mi jakos nie przypadly do gustu te pudelka, ale joy box mi sie spodobal. Niestety nie widze nigdzie recenzji pudelek paese (tak sie pisze?) i zastanawiam sie czemu. A wlasnie joy i paese by mi sie podobaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZemu? Bo jeszcze żadnego nie kupiłam, sama nie wiem dlaczego. Jeśli będzie nowa edycja pojawi się recenzja :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...