wtorek, 3 lutego 2015

Przegląd prasy, biedronkowa Kosmetyczna Odnowa

Witam, mam dziś dla Was przygotowany luźny post, z przeglądem gazetki biedronkowej. 
Dyskont ten wychodzi na przeciw wymaganiom klienta i pojawiają się w nim co rusz nowe, ciekawe produkty. Od ubrań, kosmetyki do narzędzi i sprzętów RTV- czasem znane i cenione marki. Upolować możemy w promocji wszystko, sama lubię śledzić zbliżające się nowości.
Dziś pokażę Wam co warto i chciałabym zakupić z oferty, która dostępna będzie od 5 lutego do 18 lutego.

źródło:mlodyelblag.pl

Gazetka kosmetyczna o ciekawej nazwie KOSMETYCZNA ODNOWA, kryje produkty do codziennej pielęgnacji, kosmetyki kolorowe, cała masa fajnych okazji.


Pierwsze co wpada w moje oczy to oczywiście lakiery :D
Będzie seria Fashion Color od Bell, zapowiada się ciekawie, soczyste kolorki idealne na nadchodzącą wiosnę.


Kosmetyki kolorowe, w moje łapki może wpadnie tusz.


Zawsze ciekawiły mnie kosmetyki Tołpy, płyn i mleczko do demakijażu, kremy do twarzy tej marki oraz Eveline, Perfecta, Bielenda.


Coś co lubię, umilacze kąpieli :)


Peelingi Joanna Naturia żurawina i pomarańcza moje ulubione, płyny Luksja też bardzo lubię, żel Oryginal Source kokosowy, to moje typy.


Pojawiła się nowa linia kosmetyków dla dzieci Dada, jestem bardzo ciekawa tych nowości.



Cała gazetka ma aż 36 stron jest w czym wybierać, coś dla kobiet, mężczyzn i dzieci. 
Po więcej zapraszam na:


Jak Wam się podobają te nowości? Coś czuję, że mój portfel ucierpi ma tym :D

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.









zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Biedronka, http://www.biedronka.pl/pl/press,id,236,title,kosmetyczna-odnowa-od-5-02

18 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają i pewnie wybiorę też coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że w sumie niczego nie potrzebuję to znając życie i tak na coś się skuszę :-0

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze mam bardzo nie po drodze do biedronki :c

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Bell w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj widzę, że też lubisz Biedronkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, chyba mało kto jej nie lubi :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kupować tam kosmetyki. Nie zawsze są idealne,ale można też trafić na coś dobrego o dużo tańszej cenie niż w drogeriach ;)

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te peelingi z joanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię peelingi Joanny :) słodko pachną

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cieszę najbardziej chyba z Tołpy :) Fakt portfel ucierpi :D

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ciekawych rzeczy w tej gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pewnie nie bedzie tego wszystkiego ale może i dobrze :) Bankructwo mi grozi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...