czwartek, 12 lutego 2015

Podaruj Paczuchę, moja paczka

Akcję blogerską PODARUJ PACZUCHĘ uważam za udaną. 
Jako, że lubię pudełka niespodzianki, z chęcią wzięłam udział.


Cała akcja odbywała się na blogu Dimipedia 
Dziękuję za możliwość uczestniczenia w fajnej zabawie przy kompletowaniu paczki i milszej części dla mnie- otrzymania tej mojej.
Oczekiwałam listonosza z utęsknieniem ;
Dojechał... nawet zażartował, że "pewnie jakiś kochanek przysyła mi paczkę na Walentynki... ciekawe co na to mąż" :D
Szybki podpis, odbieram i pędzę do domu... szybko otwierając mój podarek.

Spora paka... szkoda tylko, że w transporcie uległa lekkiemu zniszczeniu :( 
Mimo wszystko znalazłam ciekawe produkty i miły list.




Całe szczęście, że tylko cień uległ zniszczeniu a cała reszta jest w całości. 

Bardzo do gustu przypadł mi krem BB- akurat miałam jakiś kupić. Kremowe mydło z Ziaji tez od dawna mnie ciekawiło, tylko nie mogłam zdecydować się na zapach :D


Jestem całkiem zadowolona z mojej paczki, bardzo dziękuję Joasi  :*

Tak przy okazji, paczek- biorę udział w konkursie, może się poszczęści i wygram fajny zestaw lakierów ;)
Jeśli lubicie konkursy zapraszam na blog:



Kolejna wiadomość... jedzie do mnie ShinyBox, wypatrujcie jutro fotorelacji :)

Buziaki 



25 komentarzy:

  1. Szkoda cienia:( ale na YT są super filmiki instruktażowe jak można łatwo uratować pokruszony cień czy puder:) w razie czego warto poszukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam instruktażu ;) Dziękuję za super akcję!

      Usuń
  2. Fajna paczka :) Powodzenia w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paczucha! jestem ciekawa tego bb z ziaji i chyba się w końcu na niego z ciekawości skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdążył się "ponosić" i jak na pierwszy raz ok, zapowiada się ciekawie.

      Usuń
  4. Całkiem fajna paczucha :) Kredka do ust z Celii <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paka. Daj znać jak Ci się ten BB sprawuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paczucha :) i cała akcja również super!

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa kremu BB :D
    Cienie najczęściej ulegają uszkodzeniom podczas transportu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczuszka! Uwielbiam kremowe mydła z Ziaji :)
    Ps. Sprawdź pocztę, bo... wygrałaś u mnie w konkursie!
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mega paczka... tylko cieni szkoda :( Ale znając Ciebie zrobisz z nich pożytek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna paka!
    A jesli z rival de loop to peeling to jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to peeling, póki co jeszcze nie użyłam. Obecnie na tapecie Sylveco ;)

      Usuń
  12. bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z przesyłki ;))
    kurcze szkoda, że cień się rozwalił, ale może uda się go "poskładać" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...