poniedziałek, 23 lutego 2015

Pazury na przywołanie wiosny.

Witam serdecznie w poniedziałkowe popołudnie, mam dziś dla Was coś na przywołanie wiosny, mój kwiatowy manicure. 
Zapraszam do oglądania i komentowania.



Już wczoraj zmalowałam podkład pod swój manicure, do samego końca nie wiedziałam co to będzie. Jednak nocna bezsenność i czytanie blogów natchnęły mnie do namalowania czegoś wiosennego. Przy okazji weszłam na blog Kasi- gdzie konkurs, więc spróbuje swoich sił.
Jako podkład posłużył mi dość dziwny, mało atrakcyjny Żółty, nie jest to mój ulubiony kolor. W swojej kolekcji która liczy około 200 butelek są tylko 3 emalie tego koloru. "Raz kozie śmierć" trzeba go użyć.
Początkowo nie byłam zadowolona, 3 warstyw, dziwny musztardowo-brudn.y kolor... Jednak na płytce zaprezentował się całkiem nieźle, migiem wysechł- serio 3 warstwy, a chwila i był suchy.
Dostałam go jako gratis do zakupów w sklepie Hean

 Poręczna butelka pojemności 7ml, wygodny pędzelek i łatwe malowanie.
 Kolor 224 z edycji limitowanej. 

"Trwała winylowa baza zapewnia ultra połysk i gładki kolor bez smug" 

Sama prawda, emalia po wyschnięciu idealnie pokrywa płytkę, ładnie się błyszczy sama w sobie bez topu.



Też tak macie, że w nocy zapala Wam się w głowie taka żaróweczka (jak w kreskówkach) macie najwięcej pomysłów? Bo ja tak, chyba włożę pod poduszkę zeszyt i tam będę zapisywała swoje pomysły.
To efekt mojej pracy ;)







 Przy okazji zapraszam Was również na konkurs do Kasi (klik w obrazek).
Fajna nagroda- bon na 20$ do sklepu BPS ;)
3mam kciuki za Was i za siebie.
 Powodzenia.





Przy okazji mam dla Was kod rabatowy do bardzo dobrze Wam znanego sklepu
Born Pretty Store, zapraszam do korzystania. 


Przypominam również, że z dnia na dzień zbliżam się do okrągłej liczby 100 obserwatorów, jeśli jeszcze nie dołączyliście do tego grona... ZAPRASZAM! 
Wielkim krokami zbliża się rozdanie z tej okazji :)

Jak oceniacie moje wiosenne pazury?

Tymi ogłoszeniami kończę dzisiejszego tasiemca, mam nadzieję, że się nie zanudziliście.
Miłego.


27 komentarzy:

  1. Bardzo wiosennie :) Ja też mam 3 żółte lakiery, w połączeniu z innymi są fajne, ale solo dziwnie wyglądają :) Powodzenia w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam na instagramie na to twoje zdobienie i właśnie pomyślałam sobie, że byłyby idealne na konkurs Kasi a tu wchodzę i widzę,że juz o nim wiesz.Super,dobrze że wystartowałas w konkursie bo zdobienie jest mega ciekawe.Ja tez mam zamiar wziąć udział ale nie mogę się zebrać do tej wiosny na pazurach:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy spojrzeć i już czuje się wiosnę, super wyszły te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie :)
    dodaję Twój post do InLinkza - wtedy każdy biorący udział będzie je mógł zobaczyć i podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie na paznokciach faktycznie widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! :) ale mnie mało zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne...powiało wiosną i cieplutkim słoneczkiem. Cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kwiatuchy! czuć wiosnę i takie bijące ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa, bardzo się cieszę że Wam się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ksztalt pazurkow mnie powala i sama co raz bardziej nabieram na niego ochoty!

    A zdobienie jest cudne!
    Zolty niezolty bardzo mi sie podoba! Ma taki nietypowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo byłam z tego kształtu zadowolona :)

      Usuń
  11. Fajne mani, wesołe. Żółty mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wiosenne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słonecznie! Teraz to już na pewno będziemy mieć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Juz na insta pisałam, ale jeszcze i tu ;) - cudowne paznokcie, tak bardzo mi sie podobaja te kwiatusie.. ;) przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale szczegółowe i starannie wykonane! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje kochane ze miłe komentarze, cieszy mnie to że Wam się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twoje zdobienie. Ja też tak mam, że nie zawsze wiem co się pojawi w efekcie końcowym na paznokciach:). Zdarza mi się w trakcie malowania zmienić koncepcję:). Ten żółty kolor jest całkiem niezły a do Twoich kwiatów po prostu idealny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah jakie ciepełko bije od tych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...