sobota, 21 lutego 2015

Mrrrauu, Animal Print, projekt paznokciowy

Witajcie weekendowo, u nas katary, ząbkowanie i takie tam. Jednak na szybko mam dla Was post. 
Dziś wzięłam się za projekt, w zeszłym tygodniu bez komputera, uniemożliwiło mi to żeby dodać swoje dzieło, a telefon nie chciał współpracować- złośliwość rzeczy martwych. 



Banerek wisi na blogu już kilka dni więc, większość z Was wie o co chodzi, jeśli nie klik w obrazek i u Sabi wszystko ładnie i jasno opisane :)
Jest to mój pierwszy taki projekt, wiem że moje paznokcie szału nie zrobią, ale liczy się fajna zabawa, a takie akcję lubię.

Oglądajcie, komentujcie i co tylko... dziś u mnie panterkow :D Bardzo lubię ten motyw, swojego czasu kilka ciuchów nawet w ten deseń było w mojej szafie.






Panterka upolowała zebrę :D

 Matowo-błyszczące pazury, z tasiemką i cekinem dla urozmaicenia.



To było by na tyle pantery, co do zdjęć chyba jakiś nicpoń przestawił mi ustawienia. 

Pod ten projekt śmiało pasowałby również moje motyle, tak dla przypomnienia.
Więcej zdjęć po kliknięciu w obrazek ;)



Miłego Dnia!!!


17 komentarzy:

  1. Fajnie! dodatek taśmy też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. panterka super ale ta czerń z tasiemką i cekinkiem piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny panterkowy miksik :)
    A motyle skrzydła - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzydła motyla cudne :) Masz rację - liczy się zabawa i (jak dla mnie) motywacja, żeby spróbować czegoś nowego na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w projekcie też zagościła panterka :D Mój ulubiony paznokciowy motyw zwierzęcy :) U Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. złośliwość rzeczy martwych - znam to -.-
    pazurki śliczne <3

    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownej niedzieli :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie, też lubię panterkę:)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienia :D Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panterkę to ja uwielbiaam wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne...te z dodatkiem taśmy wyglądają intrygująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki z tasiemka mi sie podobaja, ale jakos panterka nie przemawia do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...