środa, 25 lutego 2015

Miętowo mi Golden Rose Matte 31

Witam wieczorową porą, dziś post na szybko.
Pokażę Wam dzisiaj moja nową miłość... miętowy, matowy lakier.
GOLDEN ROSE MATTE 31

Co tu dużo mówić jest piękny i matowy- idealny. Jak już wiecie każdy odcień zieleni bardzo mi się podoba.


Dwie warstwy dają efekt idealny, nim się obejrzymy lakier już wyschnięty. Czego więcej chcieć. 
Jak widzicie moje paznokcie uległy zmianie, aktualnie krótkie i na kwadrat, cóż... musiałam skrócić. Nie ma co płakać, odrosną :)
Wracając do lakieru jest piękny, idealny na nadchodzącą wiosnę.


Pokusiłam się o skromne zdobienie, wiem idealne nie jest. Na usprawiedliwienie dodam, że na szybko, junior chory, chwilami padam na twarz. 




Lakier ten odcieniem przypomina inny lakier tej marki, a mianowicie serię Rich Color i piękny numer 44.


Było o nim TUTAJ

Co z tego że są identyczne tylko różni je wykończenie.

Jutro wyjątkowa okazja, mój starszy syn ma urodziny, czeka mnie zrobienie tortu.
 Dla Was też  z tej okazji mam niespodziankę, więc zaglądajcie aby niczego nie przegapić.

Do napisania, 
Miłego Wieczoru!



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny <3 Udanych urodzin i wszystkiego najlepszego dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolor!!!
    Stwierdzilam, ze nie ma sensu kupowac lakierow o matowym wykonczeniu majac top matujacy ;) tym sposobem kazdy lakier moze byc matowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor super :) ale zdanie co do matowych lakierów mam podobne jak Syla (no chyba, że jakiś lakier powaliłby mnie na kolana;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syla, Kasia cóż niby tak, każdy można zmatowić, jednak jak jakiś kolor mi się podoba to i tak go kupuję, taka już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! mi się taki kolory kojarzą z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor ja tez ostatnio zakochana jestem w matach

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor cudny ale ja jakoś nie przepadam za matowym efektem na paznokciach...przynajmniej na swoich bo u Ciebie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym umieć tak perfekcyjnie malować paznokcie :) ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...