piątek, 6 lutego 2015

Karnawałowa mięta Golden Rose Rich Color 44

Witam, co za dzień nudny i senny, śnieg topnieje i tyle zimy. 
U mnie na paznokciach mięta i świecidełka.


Wiedziałam, że ma być mięta, robiłam już kilka podejść do tego koloru i go uwielbiam! Ostatnio nabyłam wersję z matem. 
Dziś jednak pokazuję Wam 
Golden Rose Rich Color 44
Kolor idealny dla osób, które lubię miętowy odcień ale nie tylko. O tym że ja kocham każdy odcień zieleni wiadomo nie od dziś. 
Tyle blogów przejrzałam, gdzie pokazywany był owy kolor i bardzo chciałam go mieć, w końcu musiałam go kupić.
Jako, że do wiosny bliżej, jak dalej dziś w aurze topniejącego śniegu i słońca jest idealny!


Wiosna, wiosną jeszcze mamy karnawał  wiec diamenciki.
Ciężko miałam aby coś jeszcze zmalować, co za dużo to nie zdrowo, kilka kropek jedynie. W nude i miętowym odcieniu, jako baza pod diamenty ;) również jest ten sam lakier, nude z vipery.


O lakierze nic nie powiem, bo doskonale każda z nas wie, że ta seria jest bardzo udana.


Trochę zabawy ze zdjęciami, tyle potrafię, jakoś nie mam czasu i ochoty aby przysiąść i doszkolić swoje umiejętności. Kiedyś sprawiało mi to radość, jednak miałam wtedy dużo czasu, dziś wolę ten czas poświęcić rodzinie, czy na malowanie paznokci ;)
A Gimp to czarna magia haha




Lubicie kolor miętowy? 

Dziękuje za każdy komentarz, każdą nową osobę, która dołącza do obserwacji- już niedługo będzie nas 100!!! Wtedy mała niespodzianka się szykuję... :)

Miłego piątkowego wieczoru! 


26 komentarzy:

  1. kolorek doskonały i te diamenciki świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest sliczny! Niestety takie nagromadzenie cyrkoni na jednym pazurku do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto lubi, można zrobić wersję light ;)

      Usuń
  3. Lubię mięte na pazurkach - u Ciebie wygląda super :]

    OdpowiedzUsuń
  4. this color is amazing ! i love ! very nice manicure ! rich color is really good ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miętę na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam miętowy kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten kolor, niestety za każdym razem, gdy jestem w sklepie Golden Rose to jego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna mięta i ten serdeczny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ to fenomenalnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten kolorek, w towarzystwie diamencików cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek a o efekcie na pazurkach to już nawet nie wspomnę bo jest BOMBA...i ja mam jeden taki miętowy w swojej kolekcji mimo że nie przepadam za takimi kolorowymi lakierami...wolę czerwienie i róże bo zawsze do wszystkiego pasują...ale latem mięta jest dla mnie jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszły genialne, kolor i wykonanie <3

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny manicure, kolorek bardzo mi się podoba :).Obserwuję!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę tego u siebie, ale u Ciebie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelka :D uwielbiam taki "natłok" świecidełek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...