poniedziałek, 2 lutego 2015

Jaka zima taki śnieg_neon snow

Hello, jak humory po weekendzie?
U mnie może być.
Dziś kolejny energetyczny post, bo kto powiedział, że śnieg ma być biały. Jaka zima taki śnieg.
U mnie na paznokciach spadł neonowy. 
Zobaczcie sami.



Do stylizacji użyłam lakieru Sally Hansen Xtreme Wear- white On 300
Glliteru od BLUEBERRY
Top Coat Silcare
Nie wiele potrzeba, a efekt fajny. Bel jest idealna, druga  u mnie po Golden Rose. Super się maluję, kryje po pierwszym razie, nie smuży, czego chcieć więcej.



Poniedziałek zaczęłam energetycznie, czasem trzeba dać sobie kopa. 





Dziękuje Wam bardzo, za każdy komentarz i obserwację, to daje mi dużo chęci do tworzenia nowych zdobień, recenzji. 
Jesteście kochani.
Miłego Dnia.


25 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, jeszcze na lewej ręce bym zrobiła a prawa co? Goła?
    Potrzebuję pomocnika ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. z tą bielą komponuje się pieknie to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny mani...Twoje pazurki jak zawsze robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się bez bicia nie potrafię ani nie mam nerwów do zdobień. :/
    Twoje manii wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu cudne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądają te pazurki! :)

    Hihi, ja też nie przepadam za wąsami, ale klient nasz pan! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, wesoło i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. it came out so nice ! super cute mani !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne pazurki! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super pomysł!! taki odwrócony frencz a do tego fantazyjny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super efekt !!! :D boskie mani :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny mani :) tez bardzo lubię ten biały lakier, to mój ulubiony!
    Wysłałam dzisiaj przesyłkę, przepraszam, ze tak późno. Wstyd mi, ze wcześniej nie ogarnęłaby, ale naprawdę nie miałam czasu :( pozwoliłam sobie oprócz wcześniej przewidzianych drobiazgów, dorzucić także Ten top Sally Hansen, ktory miałaś na liście. Co prawda używany, ale ja za nim nie przepadam, a Ty będziesz miała okazje go sprawdzić. Dla mnie i tak Insta Dri jest dużo lepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, czasem tak bywa, że mamy masę zajęć. Dziękuje i wypatruje listonosza :)

      Usuń
  15. Ale ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na stylizację pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło. Połączenie bieli i neonów zawsze jest dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, przepiękne ;o
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...