środa, 4 lutego 2015

huhuha... zima zła? Wcale nie! śnieżny mani.

Jest, cieszę się jak dziecko... śnieg!
 Pada od rana i nie przestaje, w końcu prawdziwa zima. 
To zainspirowało mnie do moich pazurków. 


Początkowo nie mogłam zdecydować się ma tło, tylko 20 niebieskich kolorów i taki problem... padło na niebieski:
 Loreal Color Rich 610 REBEL BLUE.


Co mogę o nim powiedzieć? Bardzo ciekawa konsystencja, jedna warstwa wystarczy do idealnego pokrycia płytki, dość szybko schnie, nie smuży. Ma w sobie drobniutkie metaliczne drobinki, ktore dają mi uroku.
 Całość na paznokciu prezentuję się imponującą, piękną, soczystą barwą, jak nie przepadam za niebieskim- podoba mi się i to bardzo :)


Tak siedząc w wolnej chwili, gdy junior smacznie spał, na szybko zmalowałam mani. Przepraszam za niedociągnięcia, top rozmył mi lekko bałwanki ;/





Trochę śnieżynka na kciuku przypomina ster na statku :D


Jak jest u Was? wiosna czy powrót zimy? 

Miłego Dnia!!


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. sama się dziwię , że aż tak mi się podoba.

      Usuń
  2. śliczny ten niebieski i wzorki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor lakieru...tymi swoimi zdobieniami nie przestaniesz mnie chyba nigdy zaskakiwać. Urocze te bałwanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też zima, w końcu :) piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taka zima na wesoło - bałwanki superowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bałwanki są urocze :) U mnie niestety deszcze ze śniegiem, przymarzający w nocy i rano trzeba skrobać auto :( Ja już chcę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobalt na paznokciach jest piękny :) Wzorki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima u nas. Bałwanki wymiatają, całość fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh,, so cute mani ! fantasic blue shade , and lovely lovely snowman ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor bazowy świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracochłonne zdobienie, nie dla mnie, ja tylko jeden kolor zazwyczaj :P Ale miło popatrzeć u kogoś na takie wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, Ci że jakoś szybko mi poszło ;) Jak jest pomysł to połowa sukcesu.

      Usuń
  12. Jakie piękne pazurki!! :D
    U mnie niestety powrót zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te Twoje zimowe pazurki
    Sam lakier też jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi te bałwanki jakie śmieszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bałwanki są totalnie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm ten niebiesciak jest bardzo podobny do mojego blue crush ;)
    Ale wstepem to mnie dobiłas.. u mnie sniegu jak nie bylo tak nie ma.. ale mroz chociaz jest.. chyba zrobie sobie zaszronione okulary ;( i bede udawac ze snieg widze hehehe

    OdpowiedzUsuń
  18. ach coś wspaniałego! niebieska niebieskość;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...