środa, 21 stycznia 2015

ShinyBox Styczeń 2015 WINTER in THE CITY

Witam Was, w środowe przedpołudnie.
Dziś pokażę ?Wam obiecane pudełko Shinybox. post miał być wczoraj, nie udało się. Kurier dojechał później niż zawsze i brakło mi czasu. Nic straconego, dziś jeszcze nie jest za późno. Chociaż czasu mało, taki zwariowany dzień.


Urocza Pani na okładce zachęca do zimowego pudełka. Osobiście wolę pudełka bez "twarzy: :D




Pudełko dość udane jak dla mnie, bałam się, że nic nie trafi w moje gusta. Nutka niepewności jest zawsze.  Styczeń to pielęgnacja na zimę, Shiny zadbało o nasze głowy, jest coś do włosów, pielęgnacji i delikatnego makeup'u twarzy. Taka pielęgnacja, będę wypielęgnowana tej zimy :D


W środku znalazły się takie kosmetyki jak:

Innowacyjne serum do twarzy BEAUTYFACE, 30ZŁ / 10 ML, (trafiła mi się żółta)

Oczyszczający peeling do twarzy SYLVECO, 20 zł / 75 ml
Balsam/ Szampon do włosów SYLVECO, do 28 zł / 300 ml ( ja mam szampon z betuliną)
Perełki rozświetlające skórę, GLAZEL, 45 zł / 17 g
Balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem, VEDARA, 24 zł / 14 ml
Już spodobał mi się balsam do ust.. mój faworyt, ciekawe jak reszta produktów. Szampon ma zapach bardzo ziołowy, lubię takie klimaty więc mi odpowiada. Myślę, że peeling tez będzie udany. 



Miałam chęć na pudełko u konkurencji, jednak jestem zadowolona że się nie skusiłam... obiecująca była pianka Organique-ta zamówię sobie sama. 

Jak wasze spostrzeżenia co do styczniowych kosmetyków? 
Jeśli chcecie zamówić dla siebie , polecam, tutaj możecie to zrobić ;)


Gdy zbiorę odpowiednią ilość punktów na darmowe pudełko, jedna z Was się ucieszy- bo podaruję je jednej z moich czytelniczek i komentatorek. Zachęcam do aktywności :)

Zdjęcia produktów pochodzą ze strony www.shinybox.pl

Miłego wieczoru, a my wracamy do świętowania Dnia Babci :) 



26 komentarzy:

  1. Żadnych z tych kosmetyków nigdy nie używałam, ale te peelingi wyglądają zachęcająco ;]
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane jest to pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko świetne, Shiny jak zwykle nas nie zawiodło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość bardzo fajna ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje czeka na mnie w domu. Bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość, sama bym się na nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobała mi się zawartość :) I....

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum! takie coś by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym miesiącu nie zdecydowałam się na zamówienie, ale podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zawartość, oby dobrze wypadły w testach :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pudełko SYLVECO dziś coś z tej firmy u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny wygląd pudełka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa zawartość ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm zawartosc fajna! ;) Jesli chodzi o pudełko, to mnie tez sie podobaja tez standardowe bez nadrujów, natomiast wersja zimowa fajnie sie wyróznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba nie do końca przepadam za ziołowymi szamponami, ale kilka rzezy z tego pudełka sama bym podkradła, chociaż szata graficzna mnie też nie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy, pudełko zachęca :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne pudełeczko :)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  21. Oprócz szamponu (który miałam i mi nie podpasował) podoba mi się wszystko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...