środa, 28 stycznia 2015

ShinyBox luty_THE GIFT OF LOVE zapowiedź

Hello, dziś będzie się tutaj działo, dwa posty.
Mała zapowiedź pudełeczka.
Ledwo oswoiłam się ze styczniowym pudełeczkiem, już wychodzi kolejne.
Mowa oczywiście o ShinyBoxie, luty idzie, walentynki i zapowiada się ciekawie.
Już szata graficzna powaliła mnie na kolana.


źródło:shinybox.pl


ShinyBox się śpieszy by dotarły na walentynki, chyba_jupii.

Bardzo ale to bardzo jestem ciekawa co będzie w środku. 
Zapewne coś czerwonego, może kolorówka może coś innego. 
Doczekać się nie mogę pierwszej wysyłki.

Jeśli kusi Was pudełeczko, zapraszam do zamawiania:


źródło: shinybox.pl

Podoba Wam się szata graficzna?

Coś ostatnio owładnęła mnie mania posiadania pudełek.
Może skuszę się jeszcze na inne, w lutym będzie kolejna edycja JoyBoxa. Można oszaleć i zbankrutować, mąż zabierze mi dostęp do internetu :D
A niewiadoma kusi.

Wieczorem zapraszam na post paznokciowy ;) 

Buziaki


11 komentarzy:

  1. Ciekawe co będzie w tym pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa co będzie w środku ;P :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na joy na pewno się skuszę. Nad Shiny się jeszcze zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz tymi pudełkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...