poniedziałek, 26 stycznia 2015

Piaskowy ADOS 04 MALACHITOWA ZIELEŃ?

Witam, w późny poniedziałkowy wieczór. 
Tydzień zaczął się miło wizytą przyjaciółki, o tym już niedługo, zobaczycie owoc tej wizyty :)
Dziś o piasku, jednym z moich ulubionych.
Więc zaczynamy:


Piaski nie należą do mojej ulubionej grupy emalii, sama nie wiem dlaczego, są urokliwe i ciekawe, chyba to się zmieni. Póki co moje lakiery o tej ciekawej fakturze to, 4 sztuki! Tak, tak tylko 4... ten wyżej pokazany, zielony, czerwony i  różowy. 
Ten jest moim ulubieńcem.

Uwielbiam go za cały efekt jaki oddaje na paznokciach, mocno nabrokatowany, efekt piasku w piasku. Pięknie wygląda na paznokciach.
Dobrze go się nakłada, dość szybko schnie jak na tą fakturę, dwie warstwy to idealny, mocny efekt. W razie ubytku łatwo domalować. 
Jeden minus to zapach... Bardzo intensywna, nie miła woń. Kojarzy się z dawnymi lakierami. Da się to jakoś przemęczyć. 
Drugi minus, jak to u wszystkich piasków... zmywanie, chociaż o dziwo, ostatnie poszło szybko i łatwo.
Co do koloru, nie mogę się zgodzić... malachitowa zieleń. Oj daleko mu do zieleni.

Tak wygląda machalit, piękny zielony odcień.

źródło:redbor.pl

Lakier bardziej wpada w błękit, chyba że tylko ja go tak widzę i w mojej buteleczce taki jest :D
O kolorach nie ma co dyskutować każdy widzi je inaczej.





Fenomenalnie prezentuję się w słoneczny dzień, mieni brokatem, uwielbiam.


W sztucznym jednak gorzej nie wypada.



Podoba się Wam? Może któraś z Was też jest jego fanką? 

Miłej nocy.


28 komentarzy:

  1. W słońcu musi pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daleko mu do zieleni ale i tak mi się bardzo podoba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście nie ten kolor ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne efekt, uwielbiam brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w naturalnym świetle piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest :) Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, mocno błyszczał. Chyba faktycznie śmierdział ponad przeciętną ;) Ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie!:)

    http://mycolourslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie połyskuje. Prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing shade ! lovely pictures! i blink blink ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Its sooooo sparkly! Wow, i love the effect and the color is really elegant!

    I see you are very interested in beauty, like me. So maybe I can make you happy with my 100€ hairstyler giveaway!
    xoxo Colli
    Click here to join :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek! Aż szkoda, że robię hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przyjemny ten odcień, a Ty masz piękny kształt paznokci :)
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kilka dni temu zaokrągliłam ;)

      Usuń
  14. genialnie wyglądają <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudowny, ale jak sobie pomyślę o jego zmywaniu... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te paznokcie, ale zmywanie musi być straszne ;p
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja uwielbiam piaski i mam ich sporo :D z tej serii bardzo lubię biel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, żałuję że nie mam dostępu do adosa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...