piątek, 16 stycznia 2015

ORGANIQE Eternal Gold, skrobaczek na miarę złota?

Witam,
 szybko minął dzień, chwila i już wieczór, dziś mam dla Was post. 
Dawno, oj bardzo dawno nie było żadnej recenzji, od dzisiaj zmiana, będą pojawiać się recenzję częściej, jako mały przerywnik stylizacji pazurkowych. 
Będą produkty, które mnie zachwyciły jak i buble, jeśli takowe będą. 

To zaczynamy, dziś na tapecie produkt, który mnie oczarował, a jest nim:




źródło: www.shinybox.pl



Peeling cukrowy ORGANIQUE Eternal Gold
Jakoś nigdy nie rozumiałam fenomenu kosmetyków tej marki, wszystkich "ochów i achów" w ich kierunku, do momentu otwarcia puszki z peelingiem. Przepadłam od pierwszego użycia. Peeling dostałam w listopadowym pudełku ShinyBox. 
post z pudełkiem  KLIK
Od razu spodobało mi się opakowanie, proste, elegancie i pożyteczne bo cały produkt możemy z niego wydobyć. 

Oczarował mnie zapach miły i subtelny.
Zakochałam się od pierwszego powąchania. 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, peeling po którym skóra jest mięciutka i aromatycznie pachnie. 
Dawno żaden kosmetyk tak pozytywnie mnie nie zaskoczył.

Duże, opakowanie zawiera zbitą maź. Łatwo wydobyć ja z pudełka. Peeling bardzo fajnie rozprowadza się na wilgotnej skórze, delikatnie złuszcza i jednocześnie nawilża i pielęgnuję dzięki masłu Shea. Po zabiegu nie ma konieczności użycia dodatkowego nawilżewnia, bo skóra jest delikatna, miękka, pachnąca i delikatnie rozświetlona, dzięki drobinką złota.
Cena może trochę wysoka, jednak warto odżałować i kupić ;)
W sklepie internetowym kosztuję: 67,90 zł


Używam go bardzo często, jest moim ulubionym skrobakiem, nie szybko zastąpi go inny produkt.
Dodatkowo jest bez wszelakich dziwactw, które są zazwyczaj w każdych kosmetykach, czyli bez parabenów, sls, sles, als, vaseliny, oleju parafinowanego, silikonu... można? Można. 
 Póki co składy kosmetyczne, to dla mnie czarna magia :D Ale podstawy co jest beee znam haha

 
Mam jeszcze mydełko glicerynowe tej marki, jest przepiękne, dodatkowo przypomina mi dzieciństwo, bo babcia robiła takie mydełka. 
Już wiem, gdzie tkwi fenomen tej marki, chyba zostanę jej wierną fanką i zrobię zakupy, a peeling kupię na pewno.

Jeśli chcecie zakupić owy produkt, zapraszam na stronę :



Co na stronie o tym specyfiku?

"Peeling o perfumowanym zapachu, z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Po zabiegu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Produkt z ekskluzywnej linii Eternal Gold. "               
źródło: organiquecosmetic.com        

Znacie ten kosmetyk? 
Jeśli nie to szczerze polecam! 

Miłego weekendu, bo za kilka godzin już się zacznie ;) 


14 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu, zreszta neiużywałam jeszcze nic z tej firmy :) cena dla mnie niestety jest zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena jest duża, ja odkładam już ma kolejny :)

      Usuń
  2. Super post :-)) czekam na kolejne :-))
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam przyjemności z tym skrobaczkiem...a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być fajny, choć jak na peeling jest dosyć drogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nim ostatnio czytałam. Chętnie wypróbuję jak dorwę na promocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zachwycił ten peeling. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczekuję na dwa poprzednie komentarze

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sorry ale te dwa przed dwoma zostały usunięte przez autora, czyli Ciebie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...