czwartek, 29 stycznia 2015

MANICURE HYBRYDOWY_ Galaxy

Witam Was w czwartek.
Wiem, wczoraj miał być jeszcze jeden post, wybaczcie... nie dałam rady, junior chory ;/
Piszę póki mam wenę i chwilę dla siebie, nie lubię postów  pisanych "na zaś" wszystko idzie na bieżąco.



Jak wiecie w poniedziałek odwiedziła mnie moja przyjaciółka Natalia. Chciałyśmy zrobić sobie dzień piękności, trochę nie wyszło... jak zawsze. Nasze dzieci lubią płatać nam figle i uwielbiają rozrabiać :D Junior też nie był za bardzo towarzyski... życie. 
Mimo to, zdążyłam się trochę "zrobić" brwi i takie tam... udało się także zmajstrować manicure.

Lubie gdy się coś dzieje na moich pazurach, więc podałam się fantazji Natalii. Zrobiła mi hybrydy galaxy- jej debiut. Jeszcze nikomu nie robiła ;) Miałam ten zaszczyt, być jako pierwsza. 
Niestety ja swojej wizji nie mogłam zrealizować, brakło nam czasu :D

O to efekt jej pracy:





Podoba mi się taki motyw, tylko trochę już mnie korci żeby je ściągnąć. 
Całość wykonana lakierami marki CHARBONNE.

Sama zamówiłam sobie zestaw do manicure hybrydowego, pokażę Wam na dniach jaki, za ile i gdzie.  Próbowałam dwa razy taki manicure zrobić, kto zagląda na Insta- widział. 

Poniedziałek uważam za udany, oczywiście nie obyło się bez strat. Na szczęście wszyscy cali i zdrowi- prawie. 

Miłego Dnia.


19 komentarzy:

  1. Teeri it looks amazing ! hard work , but it come out so cute and real scene of star galaxy !

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz naprawdę świetnie jej wyszło :) buziaki :)

    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, pierwszy raz taki widzę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie ,dużo zdrowia dla maluszka .

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ekstra!! bardzo mi się podoba motyw galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely work!!! nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje w imieniu swoim i Natalii za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for your visit!!!
    I follow you with GFC!!
    Want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie wygląda obłędnie!!!

    Czyżbym jeszcze u Ciebie nie była ;/ a byłam pewna że byłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...