wtorek, 13 stycznia 2015

Golden Rose Rich Color 108

Witam, w ten piękny zimowo-wiosenny dzień. Słońce sprzyja więc chyba zmaluję coś nowego, niestety dzień nie zaczął się miło. Miałam zrobić sobie hybrydy, bo moje pazurki były długie- miałam, niestety, złamałam paznokieć i pożegnałam długie, sexy pazury na jakiś czas. 
Pogrążona w złości, mimo słońca, ciemny post.


                             Dziś na tapecie Golden Rose Rich Color 108

Muszę Wam powiedzieć, że kolor mnie zaskoczył. Ni to niebieski, ni zielony, jak dla mnie głęboka ciemna morska barwa. W zależności kto jak na niego patrzy, moja mama widzi bardziej niebiesko, a ja z kolei zielono :D 
Moja rodzinka lakierów GR rozrasta się najbardziej i najszybciej, najwięcej ich mam i ciągle przybywa. Nie drogie, dobre jakościowo, ogólnodostępne- uwielbiam. Seria Color Rich jest bardzo udana i najchętniej chciałabym wszystkie lakiery mieć, może uda mi się je zdobyć, w przyszłości. 
Wróćmy może do samej emalii. 


Kwadratowa buteleczka o pojemności 10,5 ml, w środku płynna emalia, łatwo się rozprowadzająca i szeroki pędzelek, który ułatwia aplikację. Dwie warstwy dają man piękny głęboki kolor. 
Zmywanie bezproblemowe, lakier nie brudzi skórek podczas zmywania i co najważniejsze nie przebarwia płytki!!! Zaryzykowałam i nałożyłam bez zabezpieczenia! 


Ideał normalnie, jestem zauroczona tym kolorem. Lubię wszelakie ciemne emalie na pazurach, ten często będzie gościł na nich.



Wyjątkowo bez dodatków, idealny kolor solo.

Lubicie lakiery Golden Rose? Znacie ten figlarny, ciemny kolor?


Miłego Dnia!!!


21 komentarzy:

  1. Tak wspaniały kolor prezentuje się pięknie nawet solo:)
    A paznokciami się nie przejmuj, szybko odrosną. Korzystaj ze słonka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki i kolorek również :) I....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki. Mi ten kolor nie bardzo przypadł do gustu. Ale bardzo lubię tę serię lakierów GR i mam ich kilka w swoich zbiorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lakier! A takie paznokcie to moje niespełnione małe marzenie ;)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio tak miałam! Zahodowałam pazurki już długaśne i jeden mi pękł w dniu, w którym miałam kłaść hybrydy :/ Śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor :) Również lubię GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery GR sa moim numerem jeden, z tą serią na czele :) jednak tego koloru jeszcze nie mam, chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfect nalis ! i love it ! GR RC is my favor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale bardzo mi się podoba.. momentami wpada w szarość mam wrażenie;) Nie martw się paznokcie szybko odroną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty to robisz,że masz takie śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. specyficzny kolor, przyciąga uwage ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten kolor! I Twoje eleganckie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Całą tą serię uwielbiam ;D

    No zmywanie nie jest niczym przyjemnym, ale za to łatwo się maluje ;D No i ten efekt! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...