sobota, 17 stycznia 2015

Energetyczny róż w środku zimy LOVELY 54

Hej, czy tylko ja w zimie potrzebuję kopa energetycznego?
Mówię, Wam kolor działa cuda :D
Może wariant nie dla każdego, bo ostro daje po oczach, jedna Pani stwierdziła " Palma Ci odbiła" cóż zimę mamy jaką mamy, to palma może odbić :D
Zapraszam do oglądania.

Przez tego przyjemniaczka czekałam 10 dni na swoje zamówienie z Silcare. W sumie nawet dobrze się stało bo kolor jest bardzo pozytywny, mocno różowy i pełen energii. Dla mnie bomba.
Duża buteleczka, niby matowe wykończenie jednak na mojej płytce daleko mu do matu. Co tu marudzić, energii przybywa.


Udało mi się uchwycić jeszcze moje długie pazury, a po sesji trach ;/





LOVELY nr 54 matowy
Emalia w dużej butelce 15 ml, normalny pędzel, łatwo się maluję i dość szybko schnie. Krycie bardzo dobre, trwałość również. Fajny lakier dla odważnych ;)
Cena: 5,50


"Lakier o rzadkiej konsystencji, łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. Skuś się na szykowne i modne kolory. Intensywne odcienie modnych barw pozwolą na tworzenie niepowtarzalnych zdobień. Dopasuj kolor do swojego charakteru. Lakier jest bezpieczny dla Twoich paznokci - nie zawiera toluenu i formaldehydu."





Jeśli ktoś chętny na ten lub inny kolor, zakupić można go tutaj: KLIK

Ćwieki holo, kilka kropek i niby ważki ;) miały być stempel, niestety płytka "badziew" nie odbija wzoru, kiedyś zakupiłam zestaw na allegro, niestety. Całość do kosza, płytki słabo wyżłobione, cienkie, niczym papierowe, szkoda kilku gorszy nawet.
Więc na szybko zmalowałam.

Mam nadzieję, że trochę energii Wam przekazałam i udanego dnia :)


20 komentarzy:

  1. Lubię soczyste kolory i róż też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są :) I....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Faktycznie pogoda bardziej wiosenna niż zimowa więc szaleństwa są jakby uzasadnione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie lakiery z LOVELY i z Wibo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. fabulous color ! almost neon ! and i like nail art ! lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dzieje się na tych paznokciach! :) bardzo ładny kolor, lubię takie odcienie. obserwuję! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za to ostatnio mam fazę na pastele, a do wiosny jeszcze daleko... Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele też lubię ale chwilowo wolę coś mocniejszego ;)

      Usuń
  8. o tak walka z aktualna pogoda musi byc okraszona pieknymi kolorami ( pomysl sobie co ja wyczynialam na paznokciach mieszkajac na deszczowych wyspach...) piekny energetyczny kolor, w super zdobieniu, ale... coz to za imponująca długosc paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Długość idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pazurki :) Imponująca długość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...