sobota, 31 stycznia 2015

Denko Styczeń 2015

Witam,
 późna wieczorową pora... pewnie większość z Was korzysta z uroków soboty, a ja przychodzę z postem. 
Z jakim? 
Więc będzie coś czego dawno nie było, czyli DENKO.



 Zbyt wiele tego nie ma, jakoś z sukcesem pustych opakowań zbierać nie mogę. Jak nie schowam na czas, maż robi z tym porządek :D

To zaczynam, zacznę od moich ulubieńców:


Umilacze kąpieli, micel oraz woda toaletowa.

PALMOLIVE płyn do kąpieli - kokosowy, niby... w zapachu ani trochę kokosa nie przypomina, jednak bardzo go polubiłam. delikatny i aromatyczny, idealnie myję i pielęgnuję. Nie mam pojęcia ile kosztuję, podarek od szwagierki ;) 

LUKSJA LUSH żel pod prysznic- kremowy, pięknie pachnie, dobrze się pieni. polecam.
 Kupiłam go w Dino za 7,99, 400 ml

PŁYN MICELARNY LIERAC, bardzo dobrze się sprawował i szybko skończył ;( . Dobry jako sam płyn do demakijażu oczu ale również do całej twarzy. ( już niedługo recenzja) Mam go z pudełka ShinyBox, szkoda że miniwersję 50 ml. Cena waha się od 45 do 80 złotych- niestety.

WODA TOALETOWA, Oriflame MIRAGE- bardzo ja polubiłam za mocny i wyrazisty zapach, długo utrzymuje się na ciele. Ma to coś. Cena ok. 90 złotych, często w promocji, okazyjnie można nabyć za ok. 40 złotych.

Z tymi produktami żegnam się na chwilę, żel i płyn kupię na pewno raz jeszcze. Micel jest obmyślany- cena mnie dobija. Wodę może kupię, a może nie, teraz mam wizję na Katy Pery Killer Queen :D

Kolejne zdenkowane produkty to:




Szału na mnie nie zrobił krem BB Avon Anew, płyn dwufazowy Hean i dezodorant Avon antyperspirant.
Deo to juz wogóle męczyłam długo, dziwny zapach niestety i  pozostawia ślady na ubraniu.
Tusz Areo całkiem ok. A emulsję Oillan podkradałam juniorowi, gdy robiłam sobie domowe SPA. 

Takie to moje styczniowe denko... szalu nie ma.
 Może w lutym będzie ciekawiej. 
Czekajcie na recenzje micela LIERAC- bo ten zasłużyła u mnie na recenzję. 
Reszta dupki nie urywa, ze tak powiem. 

Dobranoc!!!



11 komentarzy:

  1. Ja już wszystkim ogłosiłam, że produkty zbieram do denka :D Moje w tym miesiące będzie o dziwo ogromne. Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, sporo udało Ci się uzbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płyn i żel zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego wszystkiego znam Mirage - tajemniczy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam płynów pod prysznic Palmolive - szczególnie lubię Absolute Relax :) Reszty nie znam albo nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladne zuzycia gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że nie miałam żadnego ze zdenkowanych produktów, które opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...