poniedziałek, 12 stycznia 2015

CHCIEJLISTA 2015

Witam Was w Nowym Roku, już za chwilę połowa stycznia, jak ten czas mknie.
Moja przerwa świąteczna lekko się przedłużyła. Przepraszam... na początku życzę Wam 
WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE, SPEŁNIAJCIE SWOJE MARZENIA ABY TEN ROK BYŁ UDANY!
Spóźnione ale szczere życzenia. 


Zabiegany czas u mnie, ciągle coś, gdzieś... jedyne aktualizowane miejsce, w którym bywałam to INSTAGRAM- tam dość na czasie wszystko. 

Obiecuję poprawę i na początek, pokażę Wam swoją CHCIEJLISTE NA 2015. 
Jestem gadżeciarą- trochę, może bardziej niż trochę, lubię wszelakie nowości elektroniczne jak i kosmetyczne, trochę moja lista jest wymieszana. Wiem, że większość mogę mieć i tak będzie, są też rzeczy o których dalej będę marzyć...
to zaczymam.
Pożądany ... iphone4, fajny bajer :D to chyba pierwsza rzecz z którą obejdę się ze smakiem. wcześniej czy później dostanę smartfon za przedłużenie umowy, więc aż tak mi potrzebny nie jest. Tylko problem w aktualnym bo coś szwankuję ;/

allegro.pl

Bardziej niż telefon potrzebny mi nowy sprzęt foto, mój Soniacz już szykuję się na emeryturę. Kilka lat wstecz dałam za cyfrówkę ok.1000 złotych, dziś wole dołożyć i kupić lustrzankę, najlepiej z możliwością wybrania koloru... Mój aktualny sprzęt jest różowy... dużego wyboru nie miałam, na już był tyko taki i czarny :D Mój jest taki jasny róż metaliczny, jak na zdjęciu poniżej, nie to że jestem maniaczką koloru różowego, bo w mojej garderobie gości jedna sukienka, torebka i sandałki różowo-czarne i ten aparat.
relakskrolowej.blox.pl

 Pendrive KOT SYLWESTER, uroczy prawda?


morele.net

Szczotka TANGLE TEEZER panterkowa ale ta na której jest baranek również fajowa :D

szafa.pl

Kolejna paleta cieni Sleek, tym razem Arabian Nigchts ale "w oko wpadły: mi również ACID, Monaco i kilka innych.

cocolita.pl


 TopCoat Sally Hansen jakoś zbieram się z jego kupnem i mi nie wychodzi :D
 soap.com

Takie fajny magiczny lakier "KALELEŁON" (tak mówi mój synek- przedszkolak) 

allepaznokcie.pl

Marzą mi się lakiery hybrydowe Semillac, najlepiej cała kolekcja :D
allegro.pl

Lakier chromowany
pasaz.v10.pl

Holograficzy lakier do paznokci, marka nie ma znaczenia, kilka kolorów najlepiej ;)

allepaznokcie.pl

Dior ACCID ahhh, opakowanie chyba bardziej mi się podoba :D


Może już wystarczy tych zdjęć, jeszcze kilka chciejstw zapachowych, markowy podkład może CHANEL, trochę ubrań w tym- ramoneskę skórzaną i sporo dodatków :D
 Rok  długi mam nadzieję, że większość uda mi się zdobyć.
 Dodatkowo dozbierać dużoooo lakierów, w tym uzupełnić kolekcję Golden Rose COLOR RICH.

Jak Wasza chciejlista? Macie jakieś rzeczy, które mocno chcecie?

Miłego Dnia i do napisania!


14 komentarzy:

  1. ja bym chciała paletkę nude tude z the Balm :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow spora ta lista.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku planuję zakup aparatu porządnego ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać i który godny polecenia;)
    aa semilac dostalam pod choinkę i juz jestem zakochana;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uzbieram fundusze na nowy aparat to też będe miała ten problem :D

      Usuń
  4. Pedrive super :D. TT bym chciała ale niekoniecznie panterkę ;) Semilac też bym widziała u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka TT jest świetna. Odkąd mąż mi ją sprawił to córka nie chce się czesać niczym innym. Ja mam sporo chciejstw ale bardziej związanych z kosmetykami kolorowymi z racji maniaczki kosmetyków kolorowych ;p. Ale nowy aparat też by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie kot Sylwester i lakiery chromowe wygrywają na tej liście, chyba muszę uaktualnić moją

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester fajny no i oczywiście lakiery ;-) Ja gadżeciarą nie jestem, wolę zaoszczędzić na jakąś egzotyczną wycieczkę, więc moja chciejlista to kilka miejsc na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obczaj sobie nową kolekcję "multichrome" od colour alike - są jednoczeście duochromowe (taki efekt jak ten flip-flop) i mają holograficzne drobinki (choć efekt jest dość delikatny). właśnie pomalowałam jednym z nich paznokcie i się zachwycam <3 generalnie polecam wszystkie lakiery CA :D
    Nowy telefon też by mi się przydał, bo mój obecny ma już ponad 4 lata i powoli zdycha :P i też mam na oku coś z Apple - zarobiłam dodatkową kasę i kupuję w tym miesiącu iPoda, mega nie mogę się doczekać! Lustrzankę też bym chciała, ale coś czuję, że w tym roku się nie uda mi uzbierać i na ten zakup będę musiała cierpliwie czekać.
    mam szczotkę TT i jest moim hitem 2014 :D w marcu chciałabym sobie dokupic wersję kompaktową i chyba wybiorę baranki ;)
    Arabian Nights jest przepiękna! W sumie nie sięgam po nią zbyt często, bo wolę jasne cienie do powiek, ale i tak cieszę się, że ją mam. Palety Sleeka rządzą :)
    Mam też ten top Sally Hansen i powiem Ci ten Mega Shine jest taki sobie. Zdecydowanie wolę przyspieszający wysychanie Insta Dri, też super błyszczy.
    szcześcia w nowym roku! udanych zakupów i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie lakiery Colour Alike oglądam i nie mogę się zdecydować :D
      Skoro mówisz, że Sally Dry jest lepszy to wezmę to pod uwagę ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  9. Bardzo fajna lista :) Ja to w sumie nie wiem co bym chciała hehe :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...