niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne pingwinki

Coraz bliżej Święta, a śniegu jak nie było, tak nie ma ;(
Czas zacząć przystrajać dom, kupić choinkę, sprawdzić jak się mają bombki... 
Na paznokciach zawitały zimowo-świąteczne pingwinki.







Malowane na szybko, jednak nie jest tak źle, śpieszyłam się do mamy na imieniny ;)
może jutro pokażę Wam jakieś choinki, bo jak to może być, tu Święta a choinki brak ;) Mam jeszcze w planach aniołki... bałwanki i takie tam inne wariacje.. oby się wyrobić na czas. 
Dosyć dzisiaj gadania. 

Jak u Was przygotowania do Świąt? Bo u mnie kiepsko, wszystko w proszku, nawet prezentów nie mam jeszcze ;(


Miłego wieczoru!


24 komentarze:

  1. oo my ..love your doll and love your nail art ! so cute and sweet ! i love penguins so much ! bravo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne te pingwiny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pazurki :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow..love it!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinki nie masz,ale nastrój świąteczny na paznokciach świetny,ja tez jeszcze jestem w lesie z prezentami i świątecznymi sprawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te pingwinki, Ty to masz pomysły na mani heh. Ja nie przepadam za świętami ale tak to jest jak akurat w takim czasie spotka kogoś coś bardzo przykrego i bolesnego...uraz pozostaje do końca życia niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, oby choć trochę czas Świąt był dla Ciebie pozytywny.

      Usuń
  8. http://jagodaa91.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-p.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za cierpliwość :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatycznie to wygląda. Jestem pod wrażeniem Twojej cierpliwości, bardzo pracochłonny kawał pracy! Ja sama nie mam wcale cierpliwości do malowania paznokci, nawet na jednen kolor ;)

    Bardzo mi się podoba!
    Obserwuję!

    Zapraszam i pozdrawiam - Strudelka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne :) Miałam już kiedyś pingwinki na paznokciach, ale te Twoje mikołajkowe - wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można przerobić na świąteczne :)

      Usuń
  12. Ale są słodziutkie :) Dziękuję za zaproszenie. Oczywiście zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...