środa, 3 grudnia 2014

Świąteczne Misie

Hello, jak przystało na grudzień tematyka świąteczna gra pierwszy plan. Przygotowania do Świąt, gonitwa za prezentami... dla mnie wyjątkowo magiczny czas. 
U mnie na blogu też już widać pierwsze znaki tego czasu.. W środowe popołudnie mam dla Was misie, nie takie zwykłe bo Świąteczne.
Całkiem niedawno był Dzień Pluszowego Misia, wtedy miał pokazać się podobny post, niestety choroba i cała masa innych spraw nie dały mi zrealizować planu. Na szczęście dzisiaj się udało. Wena twórcza objawiła się nagle, mus to mus :D

Pomyślałam, zwykłe pluszaki to trochę nie tak, ale w mikołajowych czapach będą idealne, tak tez zrobiłam.



Ciężko miałam się zdecydować na kolory, wiedziałam jedno: szary miś... niebieskie tło. Może zrobić misie różowe jako dziewczynki... nieee... myśli było sto, aż w końcu doszłam do porozumienia z nimi. 




Mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba. 

Lubicie pluszaki? Bo ja bardzo. Jeden ich minus taki, że to straszne łapacze kurzu ;/ Jednak mimo wszystko cieszą dzieci i dorosłych, mam jednego wyjątkowego różowego miśka, którego ok. 8 lat temu dostałam od ukochanego, aktualnie męża, on nadal zajmuje honorowe miejsce w sypialni.





Wielkim krokami zbliża się 6 grudnia, a co za tym się kryję MIKOŁAJKI. U mnie mikołajowa paczka z akcji blogerskiej już dotarła, powiem Wam w tajemnicy, że same fajne rzeczy. Pokażę Wam w sobotę :)
Mam nadzieję, że i moja paczka dojdzie na czas... trochę się stresuję.
Mi pozostaję czekać na kolejne łupy z wczorajszego DDD :D 

Miłego Dnia, do napisania.



15 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...