poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świateczne kolory- czerowny i zielony

Hej,  szaro i deszczowo za oknem, Święta coraz bliżej, a ja mam dla Was mani nie w kropki, misie czy bałwanki, a w paski i to w bardzo świątecznych kolorach, zieleni i czerwieni. Są to chyba najbardziej bożonarodzeniowe kolory jakie mogą być :)



Kropki były u mnie nie raz, a paski jeszcze nigdy. Niby nic trudnego, bo pomagałam sobie tasiemkami samoprzylepnymi, tylko trochę nagimnastykować się przy nich trzeba :D


Kolory ładnie kontrastują ze sobą, trochę piaskowych i zwykłych lakierów dla urozmaicenia, efekt mnie zadowala. Są małe niedociągnięcia, na usprawiedliwienie dodam, że wieczorowa pora nie służy na malowanie paznokci, przynajmniej u mnie.

Do zdobienia użyłam bieli Sally Hansen, czerwonego piaski Vipera, zielonego piasku Delia oraz pięknej zieleni Bell-moja ulubiona.






Czas chyba ubrać choinkę, dokończyć ozdabianie domu i można brać się za frykasy.

Dodałam do bloga świeży gadżet, są to najaktywniejsi komentatorzy, myślę że nie długo ktoś się ucieszy z drobnego upominku :)

Miłego poniedziałku.



23 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo świąteczne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne świąteczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mani...ja bym jeszcze dodała złotko ;p Moje Bożonarodzeniowe kolory to właśnie czerwień, zieleń i złoto...oczywiście czerwień na ustach a złoto i zieleń na oczętach ;p.
    Na pazurkach standardowo jakaś czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) przypomina mi cukierki na choinkę w formie laseczek :) one zawsze są w takie różne paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się właśnie z nimi skojarzyło :D

      Usuń
  5. Wyszły cudnie,paznokcie wyglądają ja lukrowane laski wieszane na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nie miała cierpliwości do takich pazurków ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Terry , this is so lovely manicure ! love Christmas colors !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak te słodkie, świąteczne lizaczki :)mniami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow, ale pazurki <3
    Buziaki i szczęścia w Nowym Roku ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny na świąteczny czas, mi nawet bez złota się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie :D ŁAdne połączenie kolorystyczne :)
    Dodaje do obserwowanych : ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Terii :) Wracaj na bloga, bo Cię tu już brakuje ;)
    Mam przyjemność nominować Cię do Liebster Blog Award:
    http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...