niedziela, 7 grudnia 2014

Sally Hansen satin GLAM

Witam w niedzielny wieczór. Wydaję się, że jest późno a tu 17... też tak macie czasem? Że dzieje się tak jakby czas w ogóle nie płynął... dziwne. Zazwyczaj dzieje się tak w długie, smętne zimowe, ciemne wieczory...
Dziś kolorem coś ma przypomnienie wakacyjnej przygody i na przebudzenie śnieg :D



Kolor typowo letni, jednak na zimę też będzie fajny. Zimny niebieski to przecież brzmi zimowo. Oczarowana zdjęciami z internetu, postanowiłam zapolować na  chociaż jeden... o kim mowa?
Oczywiście o
SALLY HANSEN satin GLAM



Kolor jaki posiadam to: 06 Teal Tulle.
Szczerze, to nie mogłam się zdecydować i ta co nie lubi niebieskiego, znów kupiła lakier tego koloru, jednak coś w sobie mają.
Standardowa cena to ok. 25 złotych ;/
Ja kupiłam go za 9.90 !:Dna agito.pl
Interes życia, normalnie. Teraz tylko żałuję, że nie wzięłam więcej . 
Poręczna butelka, zawiera 10 ml niebieskiej emalii. Maluję się łatwo. Bardzo szybko schnie. Jeden mały minus to taki, że trzeba 3 warstwy by efekt był intensywny i ładny. 
Po 3 dniach zauważyłam ścieranie końcówek, jednak była to "goła warstwa" lakiery bez topu.Całość idealnie wygląda piękny kolor z matowym wykończeniem, który solo prezentuję się znakomicie.



Oczywiście, kto jak kto ale ja musiałam coś dodać od siebie. Tael Tulle idealnie nadał się jako tło mojej fantazji zimowej :D
Tak powstał bałwanek i śnieżynki, na szybko, w wolnej chwili gdy junior smacznie spał.
Bałwanek pomalowany nowym białym lakierem... zdradziłam biel GR na rzecz Sally Hansen Xtreme wear 300 ...



Na całość położyłam top nabłyszczający Silcare, który nadał całości intensywności.


Miłego wieczoru i reszty weekendu!



15 komentarzy:

  1. Ładny ten lakier co zrobiłaś ni tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten niebieski lakier! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super cute manicure , dear Teri

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakierek - idealna baza pod zimowy mani :) A bałwanek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lakier...śnieżynki i bałwanek też fajne szkoda tylko że śniegu za oknem nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena świetna,ja tez mam wrażenie ,że noc już niedługo a tu dopiero 18,człowiek jakiś leniwy się zrobił...ospały...eh

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne robisz wzorki, jestem w szoku :) musisz mieć niesamowitą precyzję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jest ten lakier :) ja kupiłam niedawno złoty,też sliczniaczek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie sally hansen <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Generalnie nie bardzo lubię satynowe wykończenie, ale tutaj wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...