piątek, 12 grudnia 2014

"Powiedz STOP nietrafionym prezentom" grudniowe pudełko ShinyBox

Hello, w wietrzny dzień. Nadciąga do nas Aleksandra... u mnie póki co da się normalnie funkcjonować, oby nie było powtórki z rozrywki. Zeszło roczny, nie.. tego roczny Ksawery dał nam w kość. Ja bardzo ale to bardzo nie lubię i boję się takiego mocnego wiatru. 
Przejdźmy do miłej części tego dnia, dojechało do mnie moje ShinyBox.
Grudniowa edycja, zauroczyła mnie pięknym pudełkiem...
"Powiedz STOP nietrafionym prezentom" Czy było trafione czy też nie, o tym poniżej. Zapraszam do lektury.

Kolory świąteczne, zapach.. piękna szata graficzna jak zawsze. Posiadanie takich oryginalnych pudełeczek uzależnia.
Ta nuta tajemnicy, co będzie w środku podnosi adrenalinę-wielka radość bądź rozczarowanie po otwarciu.

Zeszły miesiąc był trafiony w 100% 
Tym razem moje zadowolenie jest w 80%, nie mam tego wielkiego WOW!

 Pudełko w pudełku ;)

W środku 7 produktów, to cieszy bardzo. Gdy otwarłam pudełko poczułam piękny zapach cynamonu, teraz wiem że to sprawa mydełka.
Nie ucieszyłam się gdy zobaczyłam pastę do zębów i wazelinę-mam je już ze świadomego wyboru z JoyBox.
Cienie APS też już tak nie cieszą, bo były w zeszłym miesiącu... mimo, że kolory inne, takie sylwestrowe. Nie w kuleczkach, tylko sypkie + brokat. 

Reszta jednak mnie ciekawi bardzo. 
Zwłaszcza krem Pose, płyn micelarny i mydełko. 

To teraz przedstawie Wam każdego z osobna.












POSE 
Luksusowy krem pielęgnacyjny.
Produkt pełnowymiarowy. 
ok. 100ml/szt.














 LIERAC
Płyn micelarny do demakijażu.
W pudełku produkt 50 ml
65zł/ 200 ml














APS
Zestaw cieni sypkich + brokat.
Produkt pełnowymiarowy.
41,50 zł/ 3 szt.













Vaseline
Balsam do ciała Essential Healing, 14,50 / 200 ml
Wazelina kosmetyczna Petroleum Jelly, 6,50 zł / 50 ml
Produkty pełnowymiarowe




SIGNAL
Pasta do zebów White Now Gold, 13,50 zł/ 50 ml
Gratis.








ORGANIQUE 
Cynamonowe mydło glicerynowe
14,90 zł/ 100g
Przypinka- niespodzianka

Dodatkowo dla członkiń Klubu Vip były dwa pełnowymiarowe produkty PAT&RUB oraz LOVE MY GREEN- niestety mi nie było dane :D

Jak Wasze odczucia co do tego świątecznego pudełka? Zamówiłyście? 
Dla mnie jednak listopadowe było lepsze.


7 komentarzy:

  1. Mamy bardzo podobne odczucia co do zawartości, choć ja na swoje pudełeczko jeszcze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiam,ale Pose mnie zainteresowało,u nas wieje jak diabli.Mam odebrać syna z wycieczki,strach jechać a i o niego się boję .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uf, bardzo kusiło po zapowiedziach i żałowałam, że nie mam w tym miesiącu na takie wydatki finansów przez prezenty dla bliskich a teraz się cieszę...podpowiadali marki Pose, Lierac i Organique, więc kusiło, ale cała reszta beznadziejna. Pasta, cienie i produkty Vaseline dla mnie okropne ;p A z Organique mydło gdzie dopiero dostałam mydło włoskie w poprzednim pudełku. Nie uległam i cieszę się, bo listopadowe było 100 razy lepsze. Tutaj by mi się prawie nic nie przydało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się listopadowe było idealne a to taki średniaczek ;/

      Usuń
  4. Zdecydowanie listopadowe pudełeczko było lepsze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamówiłam i bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak to pudełko to nietrafione :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...