sobota, 6 grudnia 2014

MIKOŁAJki blogerskie 2014

Nadszedł ten dzień... 6 grudnia, wyczekiwany od dawna. Cieszy małych i dużych, kiedy najmniejszy podarek cieszy.
O tym, co przyniósł mi Mikołaj, czy jestem zadowolona przeczytacie i zobaczycie poniżej.

 
Wspomniany prezent otrzymałam dzięki akcji przeprowadzonej na blogu:

Sama chciałam zrobić podobną jednak nikt się nie zgłosił ;/
Skusiłam się więc na tą u dziewczyn, gdy szperałam i szukałam nikt nie robił mikołajek... jednak gdy już znalazłam jedne, inne wypełzły z ukrycia :D
Zdecydowałam się tylko na te, nie żałuję.
Zeszłego roku tez brałam udział w takiej akcji lecz na innym blogu, mówię Wam fajna zabawa.

Przejdźmy jednak do rzeczy i oglądania...
Moja paczuszka dotarła już w poniedziałek, jakie było moje zdziwienie, że już. 



 Pięknie zapakowane pudełko urzekło mnie od razu. 

Kolejny etap rozpakowywania paczki, był juz bardziej skomplikowany :D 
Wszystko bardzo starannie zapakowane, by nic nie uległo zniszczeniu.
Chwilami to nawet cholera mnie brała... :D

  

Niczym Feniks z popiołu, tak z tej stery papierów wyłoniły się moje podarki
Ta cześć najprzyjemniejsza...czy Mikołaj trafił w mój gust...





Bardzo fajne gifty mi się trafiły... lakiery to co najlepsze, były 3. 
Magnetyczny z Golden Rose, Sally Hansen oraz Eveline, bardzo fajne kolorki.

Biżu z Avon, kolorowa i radosna, ciekawa, kolczyki ciekawie prezentują się na uszach. Osobiście bym ich nie kupiła, bo ... no nie... jednak jak je już mam ubiorę nie raz. Odzwierciedlają moją zmienną naturę.
Taka ze mnie sroczka, jak się świeci to się podoba.

Paletka Essence, w niej bardzo świąteczne cienie, błyszczyki oraz różę -suuuper!!

Figurka Mikołaja, na saniach ;)

aaa były także moje ulubione cukierasyyy


 Te zyskały największą sympatię chłopaków, dobrze że junior jeszcze nie je, więc jeden trafił się mnie.
Uwielbiam je.

Całą paczuszkę otrzymałam od 



Dziękuję kochana, jestem bardzo zadowolona ze swojej, mojej Twojej paczki, dawno nikt nie sprawił mi tyle radośći!!! Jesteś "Wielka" a prezent mimo wszystko trafiony. 
:*

Mam nadzieję, że i moja paczka doszła na czas...

buziaki, życzę Wam wielu prezentów.

 

13 komentarzy:

  1. Super paczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka! Też byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe widzę, że masz tak jak moja bratowa. Jak się świeci to jest fajne :D Ona też taka sroczka :D
    Również mam kolczyki z Avonu, które wygrałam jakiś czas temu w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę Kochana, że udało mi się sprawić Ci tyle radości :-)) Wybacz to skrupulatne zapakowanie w bąbelki, ale bardzo zależało mi na tym paczuszka dotarła do Ciebie cało :-)) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, rozumiem to się ceni ;) Czasem dla pewności sama tak pakuję .
      Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

      Usuń
  6. Bardzo fajna paczuszka i jakie ładne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczkę dostałaś!! Pozytywnamama się postarała :) Na moim blogu niestety spóźniony post (ale jest!) z paczką od Ciebie! :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuff dotarła ;) idę zobaczyć czy zadowolona.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...