piątek, 19 grudnia 2014

Koci Swiat II

Grudniowy wieczór, za oknem pada śnieg, a mróz maluję na szybach piękne obrazy...
Pomarzyć można, za oknem pada ale deszcz. 
Odbiegają od tematu Świąt, dziś mani koci. 
Zapraszam :)



Uwielbiam czarne koty, miałam nie jednego, niestety jakieś pechowe były, bo ginęły. Może ja im tego pecha przynoszę :D
Post dedykuję drugiej kociej maniaczce, przyjaciółce Kasi... hm Kśce- w końcu to kobieta z krwi i kości, a nie mała dziewczynka. Przy okazji dziękuję raz jeszcze za koci prezent... na dodatek o zapachu kokosa!

Przejdźmy do paznokci, dwa kontrastowe kolory i koci świat.
Może kojarzyć się też świątecznie, no bo rybki- powiedzmy że karpik. Pozostałości po nim :D

Do zdobienia użyłam:

Lakier Eveline mi nie znany, jednak bardzo sympatyczny. Dobrze się go nakłada dzięki szerokiemu pędzelkowi, dość szybko schnie, dwie warstwy wystarczają aby idealnie pokryć płytkę. Kolor jest intensywny i nasycony, taki ostry róż-fuksja, 918 Cudo!
Czerń bardzo dobrze znana od Golden Rose matte oraz biel idealna Sally Hansen xtreme wear 300 White On 300.  Płytka do stempli "hehe021"



Jakoś wcześniej również malowałam koty, były w wersji żółtej ;)
 KLIK - kto ciekawski niech zobaczy.




Szkoda, że dzień był taki ponury i szary, ciężko moim sprzętem było robić zdjęcia. 

Jak Wam się podoba? Lubicie koty?


14 komentarzy:

  1. Wow..love it!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotki <3 hihi u mnie na blogu cała zakładka ze zdobieniami w kotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super kocurki :) ten na kciuku mnie powalił - jest taki pokręcony, mega mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mani. Kocham koty tym bardziej spodobał mi się ten manicure :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem maniaczką kotów i mam czarno-białego :D Mani oczywiście mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne! :D Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociaki lubię,mam dwa,wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no dziewczyno! paznokcie wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...