wtorek, 16 grudnia 2014

Haul lakierowy listopadowo-grudniowy

hejka wszystkim,dziś post dość luźny,  będę się chwalić co u mnie nowego.
Druga połowa listopada i połowa grudnia przyniosła mi sporo nowości,
lakierowych i pudełkowych.Przybyło sporo emalii do paznokci oraz kosmetyków różnego rodzaju.




Lakierów nigdy za wiele, zawsze mam dylemat gdy stanę przed wyborem koloru bo chciałby się wszystkie... dużo kolorów przecież jeszcze nie mam.
To zaczynany, Sally Hansen:



Hean, były jeszcze cienie, pomadka na prezent i gratisy- ten żółty i szminka. Zakupy 100% udane, szybko i bezproblemowo SKLEP KLIK



 Silcare nie popisało się... zamawiając przesyłkę miałam nadzieję że będzie jak przyjaciółka mówiła...szybko. Niestety... czekałam 9 dni, mimo wzięcia kuriera. Jeden z lakirów miał trafic w paczkę mikołajkową, niestety zmuszona byłam kupić inny. Co spowodowało opóźnienie? Brak jednego lakieru. Niestety nikt mnie o tym nie poinformował i czekałam. Jako rekompensatę otrzymałam 2,5% rabatu:D yyyy mimo fajnej i ciekawej oferty, raczej nie skorzystam więcej.
Bell CHROME MAT tu ciekawość wzięła górę... będąc w jednej z X konińskich Biedronek na starym mieście, moim oczom ukazała się szafa z kosmetykami marki BELL. Pierwszy raz widziałam, żeby w tym sklepie takie cuda były. U Was są może?

Lakiery... lakiery... były też akcesoria i płytki :D

Upominek za aktywność od http://www.nezdeluxe.pl/


Upragniona, wymarzona paletka Sleek ;)


Mikołajkowa paczuszka:


Bym zapomniała o Box'ach Shiny i Joy listopadowe i grudniowe:




To chyba by było na tyle ;)

Ja idę nadrobić zaległości blogowe, bo ostatnio czytałam mobilnie tylko a komentować nie mogę ;/
Koniec tego roku jest dla mnie OKROPNY!! :(


22 komentarze:

  1. i love your haul,,pink and orange from last pictures are my favorite ! cant wait to see all of them !

    OdpowiedzUsuń
  2. Testom nie bedzie końca :) A my czekamy na opinie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości. Będziesz miała wiele pomysłów na posty heh...na które oczywiście czekam z niecierpliwością. Paletka Sleek Garden of Eden jest boska...mam ją i bardzo często używałam latem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, ja też ją posiadam ze względu na piękne odcienie zieleni..

      Usuń
    2. Zgadza się zielenie cudowne, moje ulubione ;)

      Usuń
  4. Tyle dobroci! Ten biały jest genialny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości:) ja też uważam,że lakierów nigdy za wiele, podobają mi się te akcesoria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, masz Sally Hansen White On, to mój ulubiony biały lakier :D
    Paletka Sleek jest ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się zakochałam się w niej, już mam chęć na inną :)

      Usuń
  7. Sporo nowości :) podoba mi się ten pomarańczowy lakier z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości Ci wpadły w rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój haul znikomy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...