wtorek, 2 grudnia 2014

Artystyczny nieład

Witam wszystkich w GRUDNIU po południu :D
Choroba lekko ustąpiła, niestety dopadła resztę rodzinki, mówię Wam ARMAGIEDON.
Dzisiaj mani bardzo artystyczny, a jeszcze większy nieład.




              Miały być stemple, gradient i cuda wianki... jest nieład i wielka nie wiadoma. 
Ja tam widzę, późną jesień i początek zimy... 
Gradient jest, połowa sukcesu.

Na początek wybrałam kolory, przecież grudzień nie musi być nudny ... zrobiłam kilka czarnych mazideł, dodałam kropki, wyszło jak widać. Wyjątkowo nie zmatowiłam całego mani tylko delikatnie nabłyszczyłam. Bardzo lubię gdy na paznokciach się coś dzieje, takie na bogato też wpadają w moje oko. Musi się coś dziać, Ci co mnie znają wiedzą, że zwykły francuski to dla mnie za mało.





Szybko i bezproblemowo :)

Dziś dość wyjątkowy dzień w większości sklepó internetowych darmowa wysyłka, szalejecie na zakupach? Ja na spokojnie :D


19 komentarzy:

  1. ja troszkę poszalałam :P ale zamówiłam też kilka rzeczy na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten nieład całkeim fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, bardziej jesiennie niż zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda rewelacyjnie ;) Bardzo lubię taki nieład ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Są bardzo oryginalne! Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie za dużo się dzieje :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że wolisz spokojniejsze mani ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...