sobota, 1 listopada 2014

Zawbawa w kolory(+) Srebrny

Hejka, 
spokojnym, ciemnym wieczorem.

Dawno nie było postu z PROJEKTU ZABAWA W KOLORY, jakoś ciągle czas mi ucieka, chyba nie jedna ja, tak mam.
Nie marudząc pokazuje Wam wybrany kolor SREBRNY

Miałam mały dylemat z doborem przedmiotu, garść srebra czy coś innego. Wpadł mi w ręce pistolet, zabawka oczywiście.
Mani taki mix wszystkiego...
Mam nadzieję, że się podoba. 
Co do srebrnego lakieru, takiego jeszcze nie mam, użyłam emalii do zdobień z wibo.
Poluje na chromowy srebrny lakier. 





Miłego wieczoru .


12 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny manicure. Masz cudne pazurki. Szkoda, że ja nie umiem paznokci malować heh zawsze wszędzie powyjeżdżam a na dodatek wszystkie lakiery w ciągu kilku godzin odprysują z moich pzurków ehh...takie życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poćwicz i będzie wychodzić idealnie :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, szczególnie palec serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) jak z filmu gangsterskiego :) fajne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne,masz pomysły na manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...